DANCING 'TILL THE SUN COMES UP

ja, nu blev jag sur!
igår publicerade jag ett inlägg, men det ville tydligen inte läggas upp.
så jag tar det igen!
igår spelade vi match, mot norrby.
jag hamnade på mittbacken, libro...
men det gick grymt bra ! :)
matchen slutade 1-1 .
grym förändring sen förra matchen.
gud så glad jag blev !
senare åkte jag till våla, där mötte jag upp bea&emelie.
vi drog oss vidare till anton.
han fyllde ju nämligen år !
STORT GRATTIS TILL LILLPOJKEN!
14 hela år!
hos anton så gjorde vi väl inte så mkt.
trevligt folk, mkt skratt vill jag lova!
emelie & bea sov här också,
vi åkte hem vid 1.
gick upp tidigt för att bea skulle iväg.
jag och emelie åkte till våla.
åt min första twister i år!
träffade grabbarna ett tag.
nu sitter jag här hemma, ska nog sova snart.
skola imorn, uschusch!
långt inlägg blev det !
PUSSS


sötan & jag

Kommentarer
Postat av: bea

usch för mig :ss <3

2011-04-10 @ 21:19:00
URL: http://beatricefredriksson.blogg.se/
Postat av: sara

du va grym på matchen! :)

2011-04-11 @ 17:21:13
URL: http://fannyochsara.blogg.se/
Postat av: Anonym

TACK PLUTO!!!!!!! ::D::D:D:D:D:D:D: <3

2011-04-13 @ 20:51:20

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0