JAG VET INTE VART JAG SKA, MEN JAG VET VART JAG VARIT

inte bloggat på läänge!!
måndag&tisdag, har spenderats i uppsala på prao.
tre dagar kvar på landings.
jaja, köpte en bikini idag :)
den var jätteful, men de fixade jag hur lätt som helst.
händig som jag är!
gissa va de är för färg?
GUL, har fått en hook-up på gult.
trevligttrevligt, men nu ska jag äta en macka och sova.
måste ju upp tidigt, pisspisspiss.
jag vill inte praoa imorn, inte i övermorn eller i överövermorn.
vill ha SOMMARLOV!
jag har ont i fötter,rumpan&ögonen.
nog med klagomål!
bild på bikinin kommer imorn!
PUSSEEEN


Kommentarer
Postat av: bea

lägg ut en bild på bikinin :D <3333

2011-05-19 @ 19:15:42
URL: http://beatricefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0