MUCHONICE!

HÖSTLOV!
guuldiigt var ordet alltså!
tif-festen ikväll.
sen blire att kila iväg till petra, och ha lite mys med laget!
guud så trevligt! :)
inget speciellt idag i skolan förutom biptest!
förra gången : 9,9
idag: 10.3
det blir bara bättre! :)
det är gryymt bra!
klipp mig hos ronja idag också!
finfint, inte så stor skillnad men de mesta slitna är borta!
käk nu!
ny design kommer nog efter käket!
hörs sen!
/JENNIE'

lät du henne komma närmre,
var hon vackrare än mig?
<3


4 BÄSTA!

Like A G6



Freeloader



Allez Ola Ole



One

( den är konstig i början, jag vet ! )


OJOJOJ VAD SNABBT DET GÅR !

snacka om att det har gått fort, imorn äre fredag och helg! :D
sen höstlov!
fifan så nice!
musikprov idag, gick väl hyfsat tycker jag :)
just nu sitter jag och nöter mina 4 favvisar! (:
ni får dom i ett annat inlägg!
jag är taggad som tuusan, till ingenting! :(
haha, nej, nu ska jag nog fota lite :)
slänger upp nån bild sen, om nån blev lite vacker sådär (:
måste tvätta håret oxå, imorn blire frissan ! (:
vi hörss !
/JENNIE'


förresten så kommer snart dom 3 ringarna och skjortan hem till miiig! :)
den turkosa har redan kommit juu! (:
i´m happyyy!

DU ÄR SOM EN STUTSBOLL, ÖVER DIG HAR JAG NOLL KONTROLL <3

hejhopp, orkar inte blogga nu!
men det måste göras de å!

PLUS ++ :

jag åt nyss glass!
helg om två dagar!
höstlov nästa vecka!

MINUS - - :

påväg att bli sjuk!
täppt i näsan som en jude!
typ feber, trött.
musikprov imorn !
kallt och dåligt väder

minuslistan kan göras lååång!
jaja, nu ska jag göra det sista på fysikläxan till imorn.
hejdå!
/JENNIE'


igga min fejja !


BAJSMUSIK!

nu vill jag bara gå och sova!
krypa ner under det varma och mysiga täcket.
bara stänga ögonen och njuta !
men nej, det får jag såklart inte!
puju har ju sagt att vi ska ha musikprov på torsdag, och då måste det ju vara så.
även fast man inte vill...
nej, nu måste jag plugga vidare!
men vi hörs !
hejdå!
/JENNIE'

?

är hon seriös må tro?


SKOOLAN!

tjatja bloggen, jennie här  ! ;)
nu sitter jag här i skolan och håller på med nån sak på unikum :)
vi slutar snart :)
hoppas jag !
jag sitter här emellan bea och emelie !
treevligt de :)
nu ska jag väl göra nått :)
jaja, jag är hungrig och vill sova ! :(
när jag kommer hem ska jag plugga , sova och äta!
jag vill ha glass!
mycket klagande, jag vet!
men jag pallar inget just nu!
vi hörs
/JENNIE'



VÄRLDENS BÄSTA KLASS! :) <3

<3


TEST AV NYA OBJEKTIVET !







ja, det var några bilder
ha de gött!
nu ska jag käka enchiladas och sen blire sängen för mig !
/JENNIE'


NYA GREJOR !

great!
nya grejer ! (:
var som sagt till valbo med mamma och pappa idag !
myys!
inköp:


everest dunjacka - 899kr - stadium

ridoverall - 1 329kr - hööks

pannband - 99kr - stadium

uggs -  299kr - dinsko

leggins- 199kr - jc
(dålig bild! kommer bättre så småningom!)

har städat , slänger in en bild på rummet om nån minut
hörs !
/JENNIE'


DU BETYDER MEST SYSTER!

idag ska jag ladda in bilderna jag tog på månen igår!
men först blir det valbo med mamma och pappa (:
nya vinterkläder, ridkläder och något annat (:
slänger in bilder senare!
pusss :*
/JENNIE'

Beatrice Fredriksson,
du betyder mest sis! 
jag släpper dig aldrig!
vi till döden!
Jag älskar dej !
<3 


KALLT UTE ! :(

usch fy blä, vad kallt de är !
ridit en sväng (:
mkt kallt och trevligt!
nu försöker jag kolla om vi ska ha tjejkväll eller inte,,
jaja, annars hittar jag på nå annat! :)
&&&&&
pappa är sååå gulligt bäst så han köpte ett nytt objektiv igår!
till båda kamerorna ofc.
TAMRON AF 70-300mm F/4-5.6 LD MACRO 1:2
Najjs det :D
har knäppt lite med de och det är grymt bra (:
men har inte laddat in bilderna i datan ännu.
men ska pröva det bättre imorn, tror jag!
fixat beas design :)
http://beatricefredriksson.blogg.se
kolla in! (:
nu ska jag städa lite och ringa till bea!
/JENNIE'

objektivet ((:


coola bruudar! :)
jag saknar er !<3


MUMMSII!

Biologi : VG
Spanska : VG
mkt braa ! :)
maten idag smakade jag inte ens på, såg ut som spya ju!
nu har jag och becca bakat muffins.
gryymt !
dom blev inte så vackra ! :)
men goda är dom!
nu ska vi göra kvällsmat, enchiladas (stavning?!)
mkt spännande!
har inget mer att berätta !
vi hörs !
/JENNIE'

I want you to see,
what you mean to me.
And love me for who I am.
<3

REGN!

det ända som har varit kul idag är gympan !
det har regnat hela dagen, skitväder alltså!
spanskaprov imorn!
orkar inte med nånting!
nu ska jag äta macka!
vi hörs imorn!
/JENNIE'

ny design! :)

 
Varje dag som går,
så gör jag alltid något fel.
Jag kan inte göra allt rätt,
det kan ni inte begära!
Fan jag är inte perfekt,
men det är ingen annan heller !
Jag mår så himla dåligt,
vette fan hur jag ska kunna rätta till allt.
Jag gör ju bara nya fel hela tiden.
Pallar inte med det!
Usch&fy,
det känns som jag kommer spy...

</3

,

Jag är inte kaxig, det är bara försvar.

Jag är ingen player,
 jag letar bara efter den rätta

Jag är inte döv, jag lyssnar bara inte på bullshit


Jag snackar inte skit, jag säger bara sanningen


Jag är inte egoist, jag är bara självsäker


Jag är inte elak, jag är bara ärlig


Jag är inte en nörd, jag är bara bättre än dig

Y

MED DIG BLIR JAG MINDRE SOM GUMMAN I LÅDAN,<3

idag har jag bara slappat fram till 2 (?!)
då drog jag ner till min kära häst! :)
han var så gullig idag!
riktigt sur i början, men sen var han pigg som tuusan !
och en riktigt lång galoppsträcka blev det !
kul för honom som hade så himla mkt spring i benen!
sen har jag inte gjort något mer.
klockan 9 går rallybrudar på 4an!
klart man måste kolla ! :D
sen blire sova och skola imorn.
uurrrk!
inte ork till det just nu.
men jag har faktiskt ork att lägga upp lite bilder :)
vi hörs hörrni! :)
/JENNIE'





jag har lärt mig livets stora gåta,
att älska, glömma och förlåta,<3

KONFLIKTER ÄR TILL FÖR ATT LÖSAS,<3

jag har ont i rumpan! :(
jaja.
idag har jag varit på hockey med dom bästa.
våla-bålsta
1 - 6
inte bra, men det går väl bättre nästa gång.
sen gick jag, bea och becca till becca och sen kom madde och emelie.
nu har bea och madde åkte hem.
sen blir det nog hem och fram och va med ankan ett tag :)
som jag va igår.
på tal om igår så var det civlibil framme.
urk.
tycker inte om civilare ! ;)
men nu ska jag avsluta det här.
vi hörs ! :)
/JENNIE'


vi är oslagabara !
genom vått och torrt kommer jag finnas vid er sida.
släpper er aldrig! <3

I'M LOVI'N IT ! :)

idag var det ju engelska prov.
och det gick väl skapligt bra det.
och dom har kommit !!!!!!!!
dom jeansblåa conversen har kommit!
ända från kina ! :P
nu blir det att kolla på berg flyttar in på play med mamma.
klockan 9 kenza och tyra show.
sen sägen :)
vi hörs imorn !
/JENNIE'



underbart!

YOU ARE MY ANGEL, SAVE ME FROM DANGER!

igår hade jag jätttebrottom när jag srev,
det har jag inte idag.
så nu kan jag slänga in bilder :)
idag har det vart skolan och inge mera,
pluggar till engelska prov, som jag har imorn ;)
uuusccchh!
jaja, men det måste göras de å!
nu ska jag kolla på lite bloggar och sen dejta min otroligt snygga kudde! :)
jaja, nu har jag inget mer at skriva!
puussss :*
/JENNIE'

vill bara säga att jag är totaly kär i mina stövlar!
Midcut boot 

bild


DÅLIG UPPDATERING, I KNOW !

4 dagar sen sist, lovar att bättra mig!
skolan, vg på matteprovet.
pluggat mest, biologi imorn, och engelska på torsdag.
nu mååste jag sova!
puusss :*
/JENNIE'

skiter i bild idag..

RUBRIK SAKNAS, JÄMT!

sitter och väntar på ankan som kommer och hämtar upp mej om 10 minuter.
vi ska till heby och kolla på flickor 15 svrige-norge,
kameran får kanske följa med !
so-prov idag, gick väl bra!
hoppas ja :D
sen fick jag 13/14 på engelska glosorna.
mkt nöjd!
nej, nu ska jag byta till jeans !
vi hörrss :*
/JENNIE'


bild jag tog me hedda&tilda förra veckan (?!)

BILDERNA del 1 (:

nu kommer del 1 av bilderna jag och pellan knappte i gysinge i helgen.
bättre sent än aldrig lixom! :D
haha, :)












ja, fler kommer imorn,
inget har hänt idag, bara samma gamla vanliga onsdag,,
hörs :*
/JENNIE'

The world keeps spinning with or without you, <3

DU KOM SOM EN VIND, DU VAR MIN PRINS OCH NU LÄMNAR DU MEJ KVAR, KNÄSVAG OCH KÄR...

ja, skolan och stallet.
inte något mera.
alban var duktig!
sen har jag pluggat och nu städar jag.
kanelbulle blire till att käka snart!
gott !
vi hörs imorn,
ni får bilder då, pallar inte med det nu,,<3
/JENNIE'

du försvann en dag och kommer aldrig att bli min.
såren läker med åren det har dom gjort förut.
du ska veta att jag saknar en bit och det är du,<3

3/10 2010 KL.20.

som sagt var jag ut och fotade med pellan idag och det var trevlans det!
sen for jag till våla på hockey!
våla vann med 15-1  :)
snacka om att hedesunda fick stryyk!
nu har jag laddat in bilderna i datan.
många bilder !
men bilderna kommer imorn!
nu måste jag dejta kudden ett tag!
vi hörs imorn!
pussss :*
/JENNIE'


FOTO&PÖRNILL!

igår var jag med pellan som sagt.
idag ska vi också leka!
vi ska åka till gysinge med min mamma&pappa.
så ska vi fota lite!
trevligt det ! :)
nu ska jag fixa håret och byta om!
bilder får ni ikväll?
nej, för då ska jag förmodligen på hockey
Östervåla vs. Hedesunda blire då!
vi får väl hoppas på Våla för en gång skull.
vi hörs !
puuusss :*
/JENNIE'


JAG ÄLSKAR DEJ MIN PÖRNILL!


Sept. 29, 2010

just nu kollar jag på idol.
idag har jag hunnit gå i skolan,suttit vid datan och ridit ! :)
alban var gryymt duktig och pigg ! :)
han vart lite busig , så vi galopperade på ängen.
trevlig sväng var det !
nu ska jag kika på tv och äta lite macka.
vi hörs, kysssss :*
/JENNIE'



GODINGAR!

igår sleepade jag som sagt över hos tilda med henne & hedvig !
trevligt det, vi kollade på hockey, var skolan och sen kollade vi på film! :)
idag fick vi uppvaktning (?!) eftersom vi vann serien! :D
grymmaste laget ever !
snart kommer min pörnill hit och då blir det bus !
vi hörs senare !
puuuusss :*
/JENNIE'


ordeigerad ful blomma


VÅLA SUGER, MEN ÄNDÅ....

våla suger, men ändå åker jag snart dit ! :)
blir till att vara med Tilda,hedda och kanske lovisa ! :)
och så blir det att spendera natten hos tilda :D
trevligt det !
idag har jag ridit ut en sväng.
jag red i 1 timme ungefär :D
alban var grymt pigg!
nu ska jag packa ned det sista.
vi höres ! :D
kyssaaar :*
/JENNIE'



jag måste ha !

RSS 2.0