Även dina närmaste vänner snackar skit om dig, du är inte perfekt.

ojoj, döttdöttdött här!
jaja, igår var jag här hemma med mina goa vänner och kikade på film.
mysigt vill jag lova.
fast läskigt vidrigt!
idag har jag och mina föräldrar varit till valbo.
vi har hämtat vår nya soffa!
ja, jag fick med mig två prickiga spargrisar hem.
cjuutigt!
har även tränat och nu ska jag hjälpa mamma och pappa.
för nu ska soffan in på plats !
PUSS


Myspys helg, helt underbart !

igår var jag i haga hos hagaprinsessan med henne och jennifer.
vi myste och kollade på film, jennifer följde även med mig hem och sov hos mig.
idag har jag tränat.
och nu sitter jag här i haga igen med emelie och bea.
vi käkar chpis och myser.
trevligttrevligt!
nej, nu ska jag vara social med brudseen.
PUSSISAR
EMELIES BILDER! LÄNK TILL HENNES & BEAS BLOGG

Shake it out

hej,
har varken ork eller lust att blogga just nu..
jaa, vad har jag gjort idag, inte ett dugg vill jag säga ;)
nu ska jag laga mat, helt själv, hoppas på det bästa.
Uppdaterar om sisådär en timme typ .
men pussen !


Hotter than fire

hej allihopa!
idag har de väl inte hänt ett dugg och kommer väl inte att göra heller.
sitter iaf och uppdaterar min iphone och läser.
imorn blir det träning och avslutning med laget!
trevligt värre!
jaja, nu har jag inge mer att säga !
PUSSAR

You think everyone loves you, but the truth is, the don't.

hejhallå,
sitter här hemma på mitt rum och läser.
har snart läst ut min otroligt grymma bok.
idag var de so-prov i skolan, hoppas på ett E iaf, haha.
ganska lugna lektioner resten av dan.
så nu ska jag ta och hoppa i mjukidbyoxrna och börja städa.
mitt rum ser förjävligt ut!
fotatde ju becca häromdagen typ.
så kommer väl upp nån lite fler bilder på henne nångång.
men PUSS och KRAM.


What doesn't kill you, makes you a fighter.

hejdär,
idag har jag inte gjort så himla mycket.
tränat,kört bil&läst.
skön dag, nu ska jag nog ta och kolla på nån skön film.
igår red jag och kollade på film.
kollade på little giants, skapligt rolig film.
haha, ja, nu ska jag hämta godis!
fan va jag är svullig!
onödigt inlägg, men lev med det!
PUSSS


så jävla het!


wserxdgfhjukl

hejhallå,
just nu sitter jag hemma hos rebeccis!
vi har försökt att fota lite, men de gick inte så bra.
de senaste dagarna har jag bara varit med härliga vänner!
nu ska becca på träning.
måste kila !
hondamparloss....

RSS 2.0