?

Anonym om HJÄLP!:

Inget av dom, allting var skitfult -.-'
IP: 217.142.139.236

svar; de är bra att du säger vad du tycker, men eftersom du inte kan stå
för de du säger, tycker jag bara att du är jävligt omogen.
man ska stå för sin åskit, jag säger inte att alla ska gilla hur jag klär mig.
men du skulle ju gärna berätta vem du är nästa gång du kommenterar.
de ända jag har att säga till dig är att du är en omogen unge,
som bara vill få andra att känna sig dåliga.
för innerst inne , så är du bara avundsjuk..


HJÄLP!

vet verkligen inte vad jag ska ha på mig !!

1.

2.

3.

4.

VA TYCKER NI? :)
sämst kvalite! men skitsamma !
PUSSENN


DON'T ASK ME WHY

hejsanhejsan!
orientering idag i skolan.
vi blev lite vilsna, men grymma som vi är kom vi tillbaka,
utan nått brytet eller en hel skog i håret !
sen for jag in till stan med emelie & bea!
underbart roligt & trevligt :)
med mig hem hade jag;
- skjorta utan ärmar
- strumpbyxor
- bh
sen har jag klädproblem till imorn !
vill ha lite hjälp, har 3 alternativ, hmm..
slänger in ett inlägg senare !
PUSSEN




HEJHOPP, JAG VET INTE VAD JAG SKA SKRIVA ! :)

snabbt inlägg nu på kvällskvisten!
idag har vi orienterat, riktigt kul!
senare har jag inte gjort ett dugg !
imorn blire nog stan med bästa tjejerna !
på lördag så äre våla som gäller !
trevligttrevligt :)
jag har inte så mycket att säga,
förutom att jag har riktigt ont i ryggen.
vet inte ens vad jag gjort.
skumt!
men nu ska jag nog snart sova.
eller, förresten, inte än!
PUSSEN



ljug inte för någon,
det kommer ändå fram i slutändan..

LEV LIVET, DET TAR SLUT SNABBARE ÄN DU TROR !

länge sen jag bloggade sist.
men har verkligen inte haft tid eller ork!
igår var jag i våla hela dagen med emelie&bea.
skittrevligt, och vi träffade lite annat folk också :)
idag har jag klippt mig!
hela 3,5cm!
slingade gjorde jag också.
känns skönt !
nu ska ja snart sova.
men vi hörs
PUSSENN


LOVE IT !


MÅSTE HA !


SHE'S A LITTLE GIRL THAT TALKS TO MUCH

dagen har spenderats i sala hos mormor&morfar.
där var det påskmat & äggletning.
i mina 3 ägg jag fått har det funnits:
godis
cd-skiva
armband
mjukisbyxor, som jag älskar !
bok
raggisar
trevligt!
nu ska jag göra nått vettigt!
visar min outfit imorn !
godnatt alla godingar!
PUSS :*


HATERS ONLY HATE THE PEOPLE THEY CAN'T BE, THAT'S WHY YOU HATE ME!

jag skrev ju tidigare att jag solat.
ja, sen har jag väl inte gjort så mkt mer.
städat, fixat fotoramen, suttit vid datorn&pratat i telefon.
känns ganska trevligt.
har iallafall skaffat mig några nya favoritlåtar.

Telling the world - Taio Cruz

On my own - Jonas Matsson

To be with you - Mr. Big

Good Riddance - Green Day

Du lever bara en gång - Noice

älskvärda låtar!
nu ska jag krypa ner i sängen och sova.
PUSSEN


your amazing, just the way you are ! ♥

SVAR PÅ KOMMENTAR

angelica om TÄNKTE BARA SÄGA...:

fin jennie :D

svar ; tack :D

TÄNKTE BARA SÄGA...

att bloggen har en ny design!
det märks väl.
men ändå !
Vad tycker ni ?
PUSSS

BAD BOYS, BAD BOYS, WHAT YOU GONNA DO, WHEN THEY COME FOR YOU?

underbart var ordet!
ligger ute i solen och steker!
sommarkänsla vill jag lova !
sommaren är snart här, hoppas jag .
det är ju nästan så man kommer kunna ha bara ben på sista april.
sista april kommer nog att spenderas i våla med massa godingar!
städade & satte upp en tavla, det var de jag gjorde igår.
en newyorktavla över sängen.
kan visa sen.
nu är mitt rum som nytt kan man säga.
nej, nu måste jag fortsätta mitt solande.
PUSSEN






SVAR

Carolin om DÅLIGT,DÅLIGT,DÅLIGT!:

måste säga att du är riktigt grym på fotboll.
starkt att spela i ett damlag när man är i din ålder! :)

svar; tack så mycket ! :)

HERE I AM, HAPPY AS CAN BE

igår var jag till stan med emelie, jennifer & becca
mycket trevligt.
jag fick med mig ett par shorts hem.
ett par jeansshorts, gula, ett par gula jeansshorts.
idag har jag ridit.
gick riktigt bra!
kom hem från träningen för ett tag sen.
första grästräningen idag !
UNDERBART! :)
har precis duschat och nu kryper jag i min onepiece,
och kollar på the city & kanske nån annan värdelös film.
har ca 4 avsnitt kvar..
PUSSENN


shortsen
 


F**KIN' PERFECT

idag har det inte hänt nånting.
jag följde med mamma till sala till mormor&morfar.
fick med mig en ny foundation hem.
fotat ha jag också gjort.
lägger upp lite bilder imorn!
nu ska jag nog kika på the city.
chips & cola till det!
guuld!
senare ska jag kolla på träningen,
har så himla mkt skavsår! 
får inte på mig fotbollsskorna ens...
spelarmöte är det nog också.
de var allt.
PUSSS

<3


I'VE WASHED AWAY THE PAIN

gårdagen spenderades somsagt i vålahåla,
men emelie, bea, becca, viktor & anton.
trevligttrevligt!
igår var det ju så himla varmt, tillochmed mina jeansshorts åkte på!
sommaren är påväg.
lite senare idag kommer några i släkten hit och då blir det tårta!
eftersom dom inte grattat mig än.
trevligt!
nej, nu ska jag fortsätta äta lite jordgubbar!
usch så gott!
PUSSEN


gammal


DÅLIGT,DÅLIGT,DÅLIGT!

dålig uppdatering här i bloggen!
dåligt slutresultat på matchen..
dåligt med skador.
matchen idag, tärnsjö if b-damlag - harbo if.
matchen slutade 1-2..
men det var jämt och det gick ju bra där på mittbacken!
ca 3 minuter kvar att spela.
så får jag en spark i huvet.
inte skönt, men det är bra nu.
ingen huvudvärk eller nått , utan prima!
mina fötter är helt fulla av skavsår & blåsor.
men snart far jag till våla!
där möter jag upp några godingar, bea,emelie&becca, och vi drar till anton.
där killarna är.
trevligt, jeansshorts, leggins, linne, cardigan, converse & skinnjacka.
NU ÄR DET VÅR!
älskar't!
men nu måste jag kila!
lite långt men de får duga !
PUSSEEN


mina älskade ray-ban!

MY BLOOD RUNS RED DOWN THE STREETS

nemen hejsan !
jag är på otroligt bra humör.
jag har nyss varit ute och fotat.
UNDERBART VÄDER!
imorn blir det shorts!
nej, kanske inte, men mina nya raybans åker på!
imorn så händer väl inget speciellt,
lördag blir det iaf match,
sen kanske umgås med mina alldeles egna b-rudar!
vilka flickor det är !
nu snart ska jag kila ner till stallet.
slänger ut lite bilder sen.
PUSSS


freya

SVAR

Anonym om DANCING 'TILL THE SUN COMES UP:

TACK PLUTO!!!!!!! ::D::D:D:D:D:D:D: <3

svar ; varsegod anton! :D :D :D

14 HELA ÅR !

biologiprov idag, usch, ig!
nu till något betydligt roligare !
tänkte bara upplysa er om att jag fyller idag !
hela 14 år !
jag har fått ;
peaktröja
ray-ban wayfarer's
kavaj
presentkort på glitter

jag lägger ut bilder i slutet av veckan, eftersom släkten kommer i helgen, söndag.
bea & emelie är här och firar mig.
mycket trevligt.
nu ska jag vara lite social!
PUSSEN




SVAR PÅ KOMMENTAR

bella om HOLD ON TO THE FEELING:

klänningen längst ner har jag också! :)

svar; älskar den ja ! :)


HOLD ON TO THE FEELING

idag har det inte hänt någonting !
skola som vanligt.
trött som en kängru, men vem är inte det?
snart ska jag plugga biologi & göra min historialäxa.
men först ska jag visa vad jag fick hem i lördags !
på bilderna jag tog, så blev allt värdelöst.
aå det blir tråkiga internetbilder...

den är puderbeige!

mummss säger jag bara !
hoppade över träningen idag.
tränar på onsdag istället, känns bäst så.
nu har jag en liten to-do-lista som måste göras!
så PUSSPÅRUMPAN!


SVAR PÅ KOMMENTAR

bea om DANCING 'TILL THE SUN COMES UP:

usch för mig :ss <3

svar; så söt så ! :) <3

-

sara om DANCING 'TILL THE SUN COMES UP:

du va grym på matchen! :)

svar; tack, detsamma sara ! :)

DANCING 'TILL THE SUN COMES UP

ja, nu blev jag sur!
igår publicerade jag ett inlägg, men det ville tydligen inte läggas upp.
så jag tar det igen!
igår spelade vi match, mot norrby.
jag hamnade på mittbacken, libro...
men det gick grymt bra ! :)
matchen slutade 1-1 .
grym förändring sen förra matchen.
gud så glad jag blev !
senare åkte jag till våla, där mötte jag upp bea&emelie.
vi drog oss vidare till anton.
han fyllde ju nämligen år !
STORT GRATTIS TILL LILLPOJKEN!
14 hela år!
hos anton så gjorde vi väl inte så mkt.
trevligt folk, mkt skratt vill jag lova!
emelie & bea sov här också,
vi åkte hem vid 1.
gick upp tidigt för att bea skulle iväg.
jag och emelie åkte till våla.
åt min första twister i år!
träffade grabbarna ett tag.
nu sitter jag här hemma, ska nog sova snart.
skola imorn, uschusch!
långt inlägg blev det !
PUSSS


sötan & jag

IT'S A BEAUTIFUL DAY...

.. the sky falls and you feel like,
it's a beautiful day.
Don't let i get away!
-
idag har det inte hänt så mycket.
musikprov, gick rätt bra, tror jag iaf.
på idrotten kunde jag knappt andas, så imorn blir det nog inget bip-test för min del.
det blev strömmlöst under idrottslektionen.
sen så gick brandlarmet i sporthallen.
fick panik, tog allt jag hade med mig och for sedan i raketfart ut ur omklädningsrummen.
de visade sig vara brandövning, eller , det är vad jag tror.
inte gjort någonting mer.
var nyss ner till stallet.
hade kameran med mig, slänger in bilder imorn.
nej, nu blev det långt, sätter punkt , här.
PUSSS


FEMTEAPRILTVÅTUSENELVA KLOCKANFEMTON OCHFEMTIONIO

ingenting blev som det skulle igår.
kom hem tomhänt & utan paroplats.
men ska nog kika lite på internet .
men vi kikade på bio.
hur många lingon finns det i världen
urskön film, helt grym!
idag har det inte hänt så mycket.
fick tillbaka religionsprovet, vg+, med ett p från mvg. surt.
och geografiboken , vg .
känner mig nöjd.
senare blir det nog träning.
om jag får eftersom jag är hostig&snorig fortfarande.
nu ska jag göra matteläxa & musik.
prov i musik imorn, inte kul!
PUSSEN







gotland -10

RUBRIK??

dagen har inte varit händelserik vill jag lova.
skola, segt som vanligt.
träning, som jag inte var med på.
eftersom jag håller på att bli förskyld!
IGEN!
ja, nu är det bara 9 dagar kvar tills jag fyller år.
"önskelista" :
peaktröja
kavaj
jofama by kenza skinnjacka
ray-ban wayfarers RB2140
pengar
inte så mkt, men det duger !
nu ska jag äta någo mummsigt.
sen sova.
imorn ska jag,emelie,bea&becca till staden.
förmodligen kommer jag hem med något snyggt!
ska också kolla praoplats.
v19 är det nämligen prao
PUSSS


I DON'T KNOW IF I CAN FACE IT AGAIN

idag har jag bara spelat match.
mot sala, i sala, på lärkan.
kändes bra, men gick på skit.
förlorade stort.
med x antal mål...
skavsår,hosta&utmattad till 100%
nu ska jag slå på lite skön musik.
eller kanske kolla på film.
snart ska jag iallafall krypa ner i sängen.
och sova !
känns som att jag behöver en stor dos sömn!
PUSSS

MUMMMS !


dehär ska jag nog lägga mina pengar på nästa gång jag far till stan.
kavajen allra först!
PUSSEN

JAG TOG DET SISTA TÅGET TILL DIG, MEN NÄR JAG VAR PÅVÄG, SÅG JAG ATT DU HADE BYTT SPÅR

jag emelie&bea drog till viktor ett tag på dan.
där var elias,martin&anton ju.
trevlig var det.
kungar detdär, eller kanske inte?
har inte gjort ett dugg sen jag kom hem från vålahåla
nu ska jag se till att sova lite.
imorn är det match!
taggtaggtagg!
PUSSEN


gotland 2010


WELL , I WAS BORN TO FLY

idag händer nog inget speciellt.
vi vaknade vid halv 11, vi hittar väl på nått senare!
imorn är det match, mot sala , på lärkan.
vid kl.16 om jag inte missminner mig !
inviger då mina nya skor!
underbart vill jag säga !
känns lite onödigt, men det är iallafall något.
nu ska jag vara lite social mot b-rudarna
PUSSS
'
sötisar! emelies bild !

KINGELIKUNGKNUG!

inget bloggande på länge.
men hittade inget när jag var på stan med becca&emelie.
idag har det varit temadag i skolan, riktigt kul faktiskt ! :)
efter skolan så åkte jag&mamma till uppsala.
jag köpte ett par fotbollsskor tills matchen på söndag.
på kvällen har jag,emelie&bea vart med anton,viktor,martin&elias
hemma hos viktor.
jag har tillochmed spelat, jag känner mig grym!
jag dog x antal gånger, men det är en anna historia.
jag sover hos emelie.
skriver lite mer imorn.
PUSSEN
emelies bilder

RSS 2.0