DAG 10 - DET HÄR HADE JAG PÅ MIG IDAG

jag hade ett rött linne.
svarta leggins.
och en grå cardigan med guldknappar.
men nu har jag på mig min kära onepiece ! (L)

ett sådant fast ett rött

OnePiece Soft blue 

PUSS

DAG 9 - NÅGOT JAG ÄR STOLT ÖVER

jag är faktiskt ganska stolt över mig själv!
ego, jag vet.
men jag är också stolt över mina vänner & mitt otroligt underbara fotbollslag!
bättre lag får man leta efter !
 
PUSS

DAG 8 - MINA FÖRÄLDRAR

det går segt med mina dagar.
men det överlever ni!
-
jahapp.
min kära mor&far.
Ja min mamma heter Birgitta och är 43 år.
från mamma har jag alltså fått mitt mellannamn!
hon kommer ifrån sala, vad mer ska jag säga?
min pappa heter staffan och är 65 år.
han hatar våla&harbo.
men tänrsjö är prima det!

mina föräldrar detdär.
goa&snälla,
väldigt givmidla, om man säger så ;)
&&& dom gifte sig -080808, ballt!


slängde ihop ett collage sen bröllopet, eftersom dagen handlade om dom!

PUSS


COME ON, COME ON!

kom precis ifrån träningen.
springningen gick gudomligt bra !
inne gick de också prima.
jag käkar en banan doppad i choklad med musik.
guldigt!
jag är taggad till nada.
jaja, ikväll blire att va med massa godingar!
hör av mig senare !
PUSS


DAGGMASK

 
 

sitter här i en ansiktsmask.
nyduschad & allt.
myyspyys.
nu ska jag äta lite wienerbröd!

PUSSS

COOLING!


YOU'LL ALWAYS BE MY HERO, EVEN THOUGH YOU'VE LOST YOUR MIND

idag har det varit skola.
som vanligt.
idrott, so&engelska stog på schemat, men också teater.
"Ihoppsydd"
typ nå monster.
inte så bra.
men riktigt roligt sällskap, så det blev genast mycket bättre.
sen har jag dammsugit&städat!
otroligt duktigt av mig!
imorn ska jag vara med en massa godingar.
vid namn Emelie, Jennie, Bea, Madde, Jennifer.l, Joel, Joel, Gustav & Fredde.
treeevligt !
nej, nu ska jag kika på handboll men mor&far.
PUSSS


DAG 7 - MINA SYSKON

jag har ju inga riktiga syskon.
jag har bara halvsyskon.
2 stycken faktiskt.
men såhär ligger det till,
vi har samma pappa men inte samma mamma.
ja, och min bror heter andreas.
och han är 33 år.
och min syster heter jane och är 28år.
min bror har nyligen varit i thailand!
min syster har 2 barn, en flicka&en pojk.
men eftersom dom inte bor hemma så är jag ensambarn.
men trevligt med syskon också :)

KYSSS

GAMLA, GOA, GÖLLIGA BILDER!


liten chey!














liten&mupp, oh ja gillar't !


DAG 6 - MIN DAG

min dag har varit bra tycker jag ;)
den började med min förbannade väckarklocka!
seg morgon.
lite frukost.
sen for jag till skolan.
i skolan har det varit biologi,so,slöjd,mentorsträff,bild & spanska på schemat.
inte det roligaste.
menmen.
när jag kom hem åt jag lite glass och sen dess har jag setat här och kollat gamla bilder,
slänger in några i ett inlägg senare.
senare ska jag träna.
men jag har JÄTTEont i ryggen.
för 2 fetisar satt å mig i skolan!
usch på dom, fast ne!
somsagt träning om nån timme, så.
PUSSS


DAG 5 - DE HÄR SKRÄMMER MIG

jag är LIVRÄDD för ödlor!
och ormar är också riktigt äckligt !
sen hatar jag trånga utrymmen!
&&& att gå till tandläkarn,tandläkare usch !

PUSSI

DAG 4 - DE HÄR SKA JAG ÄTA IDAG

idag har jag redan ätit frukost och fika.
men sen ska vi äta kött, klyftpotatis , thatziki och beanaise !
mumma!

PUSS

IT´S COLD OUTSIDE.

igårkväll for jag till våla.
där var jag med bea,bella,emelie,madde,jennifer,tilda,fredde,gustav, joel l & joel b.
mkt trevligt.
men mina tår höll på att trilla bort !
hiimlans kallt må jag säga!
idag har jag tränat och nu måste jag städa lite.
fast först ska jag kolla klart på solsidan,
undra hur många gånger jag sett detdär avsnittet ?
jaja, grymt bra äre iaf!
TJENARE MANNEN!

CIAOO


TÄVLING



Jag är med och tävlar i en fototävling hos Megapixlar med temat människor, där man kan vinna ett presentkort på 400 kronor hos Qpix.se. Vill du också vara med och tävla kan du gå in här!

BEAUTIFUL, LIKE A FLOWER





KYSSS

DAG 3 - ETT FOTO PÅ DIG OCH DINA VÄNNER

har massvis med foton!
men det får bli dethär.
jag är inte så vacker ,
men dom andra är så söta så!



PÖSS

DAG 2 - MENINGEN BAKOM MITT BLOGGNAMN

det finns inte direkt nån mening.
jag ville ha något med jennieandersson.
jennieandersson.blogg.se var upptaget så det blev webblogg.se istället.
för jag gillar inte att ha massvis med bokstäver.
 
PUUSS

ONSDAG NITTONDEJANUARI TVÅTUSENELVA

idag har det varit skola.
tråkigt, väldigt tråkigt!
skulle tränat ikväll, men det vart utan tränare.
så jag betsämnde mig för att vara hemma istället.
jag är trött,
så nu ska jag äta en semla.
(utan grädde&mandelmassa!!)
imorgon har vi temadag.
om döden.
låter inte så trevligt.
jaja, kanske är kul ändå.
PUSS

förresten, hemsk sak hände idag utanför sala.
en taxibil fastnade mellan järnvägsbommarna.
chauffören&passageraren dog.
efter att ha blivit påkörda av tåget.


DAG 1 - ETT NYTAGET FOTO PÅ MIG & 10 INTRESSANTA SAKER OM MIG SJÄLV

jag heter jennie birgitta andersson,
fyller år den 13 april, och iår blir jag fjorton.
jag älskar fotboll.
jag kan inte gå ett steg utan min mobil.
min systemkamera och min onepiece är mina älsklingar!
jag hejar på brynäs i hockey.
mina vänner betyder allt.
jag är livrädd för ödlor,ormar&duvor
jag älskar skräckfilmer!
jag kan inte leva utan musik.

en nytagen bild, färskare går det inte att få.

PUSSS


EASY COME, EASY GO, THAT´S JUST HOW YOU LIVE.

skola idag.
elevensval, var väl det enda märkvärdiga.
dock var det blixten/pingis som inte uppskattas från min&beas sida!
menmen, sånt är livet.
iallafall så kom pappa hem med en finfin vårjacka till mig !
turkos och ruskigt snygg.
slänger in bild imorn!
tråkigt inlägg, jagvet!
tar en kopp oboy och kikar handboll i min onepiece!
PUSSS

skulle gärna klicka hem detta !


30 DAGAR OM MIG.

nu ska jag försöka igen.
jag lovar att jag ska fixa dethär nu!
i nummerordning och allt !

Dag 1 - Ett nytaget foto på dig & 10 intressanta saker om dig själv.
Dag 2- Meningen bakom mitt bloggnamn
Dag 3- Ett foto på dig och dina vänner
Dag 4- Det här åt jag idag / ska jag äta idag
Dag 5- Det här skrämmer mig
Dag 6 - Min dag
Dag 7- Mina syskon
Dag 8- Mina föräldrar
Dag 9- Något jag är stolt över
Dag 10- Det här hade jag på mig idag
Dag 11- Mina planer inför helgen
Dag 12- Varför du började blogga
Dag 13- En bild på ditt hem
Dag 14- Ett minne
Dag 15 - Min favoritblogg
Dag 16 - 15 favoriter
Dag 17- Killen i dina drömmar
Dag 18- En låt som väcker känslor
Dag 19- Min favorit plats
Dag 20- En bild du inte kan ta dina ögon ifrån
Dag 21- Min favorit film
Dag 22- Någon vacker
Dag 23- Det här får mig att må bättre
Dag 24- Den här månaden
Dag 25- Något jag vill ha
Dag 26- Min favorit låt
Dag 27- Dethär är kärlek för mig
Dag 28-Ett foto på dig från förra året och ett från i år, hur har du förändrats?
Dag 29- Det här saknar jag
Dag 30- Min dag i exakt detalj

I DON´T WANT JUST ANYONE TO HOLD

skola idag.
inte så mkt mer med det!
jovisst ja,
skridskor.
inte min starkaste sida dock.
jag tycker iallafall jag är gryymt bra!
för jag kan åka baklänges nu! :)
myyspyys de !
josendå har jag mest kollat på tv och nu börjar topmodel 15!
shiit!
måste sticka!
PUSSII


HAN ÄR HÄR, HAN ÄR DÄR, HAN ÄR ÖVERALLT

skola idag.
inget mer.
igår var det också skola, sen inget mer.
jaja, här är 2 vinterbilder.
CIIAOO




GRATTIS FELICIA WAGENIUS!

jag vill börja med att säga stooooooort grattis till min felicia !
hon blir faktiskt hela 14 år idag !
fjortis&allt!
hoppas du får en bra dag.
pusss
--
skolan började idag också,
heelt värdelöst.
har int hänt någonting!
jaja, har varit ut en sväng med min vovve !
nu ska jag gå & dö en skvätt.
kikar in igen när jag uppstått.
PUSSS


KALLA MIG INTE PATETISK, FÖR DU SKA INTE KALLA NÅGON DET DU REDAN ÄR.

idag har jag varit iväg på hockey med emelie&bea.
tyvärr blev det förlust.
men vad gör det om 100 år?
precis, ingenting.
sen drog jag och emelie hem till henne.
vi badade, riktigt trevligt de!
sen har vi inte gjort så mkt mer.
och igår var jag med lovisa,hedda,bella,bea & tilda.
mktmkt trevlig dag må jag säga !
nejhej, nu ska jag kila.
PÖÖSSS

kalla mig dum,
kalla mig ful,
kalla mig vafan du vill.
men säg inte att jag gör fel.
för jag är inte perfekt.
jag är inte bäst,
jag är inte vackrast,
jag är inte snällast.
men det du säger om mig, 
det är falskt,patetiskt & bara dumt.
det ristas in i hjärtat, även fast jag inte vill.
och du kan glömma, att jag kommer glömma detta,
på en minut eller två.
för det finns där.
och det sitter kvar där,
tills den dagen du försvinner.


NÅGRA DAGAR FÖRSENAD !

jag har inte skrivit så mk om vad jag gjort.
vi kom 2a i salacupen.
GRYYYMT bra spelat!
jag har varit på BRYNÄS - frölunda.
i läckerol idag.
viiinst för brynäs med 2-1.
mktmktmktbra !
jag är sliten efter cupen och kopplar av med lite musik.
och snart ska jag nog krypa ned i sängen!
PUSSIII



BRYNÄS IF, KÄRLEKEN SOM ALDRIG SLUTAR!

jag ska nog aldrig älska något annat än brynäs.
det ända som inte sviker, för hur man ser ut, hur man är, utan är kvar.
i vått&torrt, genom vinst & förlust!
jag förstår inte, jag gillar inte hockey, men innerst inne,
ja, där finns MITT lag.
BRYNÄS IF.
<3




Calle Järnkrok <3

Jakob Silfverberg <3

PUSSSS

TAGGTAGGTAGGTRÅÅÅD

taggad som tusan till imorn, salacupen äre som gäller!
grejjjtoooo!
ridit en sväng& inte gjort nå mer idag.
återkommer imorn!
PUSSII


THE CITY MARATHON

just nu sitter jag och kollar på the city.
jag är helt förälskad!
inte laggt upp bilder på länge.
men jag håller på att redigera massvis med bilder.
och snart kommer det förmodligen en bildbomb!
igår så red jag och sen drog jag till ankan.
och dit kom också jennifer,sebbe,dennis k & marcus k.
vi kollade på saw
bra film må jag säga !
nu ska jag fortsätta kika på the city.
PUSSS

DET FINNS DÄR ÄN, FÖR PASSIONEN VI KÄNDE KOMMER ALLTID IGEN

ojojoj, nu har jag inte skrivit på länge.
men jag har iaf varit i stan !:)
inköp:
Midcut boot
799kr - dinsko
fleecesula - 59kr - dinsko

20kr rea - jc

hudfärgade strumpbyxor - 49.50kr
inomhusskor - 499kr - adidas / stadium
benskydd - ?kr - soc / stadium

just nu sitter jag hos becca och har varit vaken i ca 3 timmar.
snart ska vi käka lite pizza.
mummss.
urtrevlig nyårsafton!
hemma hos mig och käkade.
sen drogn vi till våla.
jag & bea gick till lunda vid 12 ;)
men bacca&felicia stannade kvar.
sen så kollade vi på film.
the ramen girl, tror jag.
rätt bra.
sen så låg jag och bea vakna och skrattade till 5, sen sov vi.
jag vaknade vi 10, och dom andra vid tolv.
nu ska jag käka.
PUSSSS

RSS 2.0