DÅLIG JAG ÄR PÅ DETHÄR MED BLOGGNING...

just nu sitter jag hemma hos becca , med henne&emelie.
trevligt!
igår var också bea med oss.
och i lördags så var jag, bea, becca & jennifer.
vi gick till viktor, anton & martin.
trevlig helg helt enkelt !
ikväll blire träning, riktigt taggad!
bilder får ni när jag bloggar från min dator.
nu ska jag och emelie gå till bussen !
pussennn!

REGN, REGN, REGN, REGN..

igår så tog gymmade jag och red.
jag hade inga planer för resten av dagen.
så jag hyrde 2 filmer.
 
riktigt bra!
idag har jag inte gjort nånting.
jag har lite planer, så får se vart dom tar vägen! ;)
imorn tror ja att jag&flickorna hittar på nått!
muchoootrevligt !
becca är hemma nu, saknat den kvinnan otroligt! ♥
nu ska jag nog fota lite,
och lägga upp bilder på de jag inte visat er !
men pusspåpannan !


TOG RYGGSÄCKEN OCH MIN LILLA SCHWEIZISKA FICKKNIV

idag har jag inte gjort ett dugg.
tränat har jag gjort.
duschade nyss.
senare ska jag sova och imorn ska jag nog träna.
eftersom jag inte gymmade idag.
och rida ska jag nog också göra!
pusspåer


SKJUT MIG HUVET MED EN LÜGER LÅTER CLICK - BOOM



~Movits! 17.30 - 18.30
~Petter 19.30 - 20.30
~Jessie J 21.45 - 22.45
~Maskinen 00.00 - 01.15



~Daniel Adams-Ray 20.15 - 21.15
~Rebecca&Fiona 00.00 - 02.00
~Håkan Hellström 00.00 - 02.00

ÅÅHJAGVILLGÅ!

de enda problemet är att de är slutsålt på lördagen... bajjs!
men movits! & maskinen är på fredagen .
så jag är nöjd om jag går bara då :)
menmen, nu ska jag få mamma och pappa att betala och köra.
en endagsbiljett kostar 850:-
hör av er om ni är intresserade av att följa med.
PUSSS


FAST FIVE

hejalla!
idag har jag varit i stan med anton, viktor, martin och jimmy.
emelie och amanda var in en sväng så jag träffade dom.
trevligt!
emelie & amanda åkte hem, och jag och grabbsen kollade på bio.
Fast Five, jag har aldrig sett en bättre film.
sjukt grym!
skulle inte tacka nej till en såndär bil precis!!
har inte köpt nånting idag..
jaja, sjukt trevlig dag iaf!
imorn vet jag inte vad jag ska göra.
träning på kvällen , och så tar jag nog och gymmar på dan.
eftersom jag inte tränade i måndags.
jag har 3 stora skavsår på ena foten.
så jag får inte på mig skor.
attansssss, men de var allt från mig!
pusssen









♥♥

Mobilbloggar lite snabbt nu. Har varit i g...

Mobilbloggar lite snabbt nu. Har varit i gävle idag, fick med mig en jeansskjorta, leggins och en iphoone hem! Mummmms :) kvällen har spenderats i östervåla med Viktor och Anton :) riktigt trevligt! Imorn drar jag och pojkarna till stan och kollar på fast five ! Hittar kanske hittar nånting också, vem vet :) visar bild på de jag köpt idag och de jag inte visat er ännu! Nu ska jag sleepa . pussas


OMOGET...

eftersom du är anonym får jag svara här..

-

Anonym om HUR SKA MAN MÖJLIGTVIS KUNNA BLI LYCKLIG?:

sådär skulle du verkligen inte skrivit om de varit tifen som förlorat. :)

sv; och hur exakt kan du veta de? moget att vara anonym....

HUR SKA MAN MÖJLIGTVIS KUNNA BLI LYCKLIG?

just nu förgyller Movits! min kväll, underbart med andra ord ♥
fotboll har jag också kollat på idag.
tärnsjö bokstavligen krossade harbo.
9-4, grymt !
så ska dom tas helt enkelt ;)
klagomål hit och klagomål dit, men allt är upp till domaren.
man vinner på att vara tuff.
men de är stor skillnad mellan tufft och fult..
tifen är tuffa, på träningar likaså på matcher.
men de finns ju dåliga förlorare.
i slutändan äre målen som räknas..
-
nu ska jag sätta mig vid tvn tror jag.
pusspuss


OPERATIONER ÄR INGET FÖR MIG !

bra att jag publicerar mina inlägg också...

matchen idag slutade 4-4,
grymt bra spelat av alla !
nu sitter jag hos emelie med henne, bea och bella.
vi har precis börjat kolla på the human centipede.
jaja, nu ska jag fortätta kolla.
skriver senare.
pusssen

bild 6



~tema - grön

bild 5



~en gammal bild

Alla Dessa Namn Gör Mig Crazy

jaaani,
jag är trött som en get.
lördagen tillbringades hos emelie.
efter ett tag kom bea.
och vi drog til vallen.
trevligttrevligt.
jag&bea stannade hos emelie över natten.
bea åkte hem på morgonen.
fast jag och emelie drog till stan.
fick med mig lite saker hem.
de får ni i ett annat inlägg.
vi skulle kollat på bio.
fast & furious 5.
men vi ringde killarna och sa att dom skulle komma
och kolla på insidius! 
men vi åkte hem till emelie.
vi sov i en timme och for sedan till våla.
kvällen spenderades med emelie, anton , viktor & martin.
jag tog 23.10 bussen hem.
och somnade nästan direkt.
nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.
ska kika på lite filmtrailers och sen tvinga mamma att hyra film.
jag pallar inget annat.
ikväll äre träning, UNDERBART ! :)
nu blev de långt, pusspåer!


gammalt collage. men vilka goa brudar!


CHAMPAGNE SHOWERS

sitter hemma hos emelie .
kollade på hennes match, som tyvärr slutade 1-0 till gusk.
fast harbo skulle ha vunnit tycker ja, dom var helt klart bättre.
nu sitter vi här vid varsin dator och funderar på livet.
nejdå, jag ska väl hem en snabbis hämta kläder, tvätta håret&få pengar.
för sen drar jag tillbaka till emelie för grill&mys, innan vallen.
swingfly kommer ju dit, som alla nog redan vet.
sen sover jag nog hos emelie.
jaja, kameran har hänkat hit.
men den kanske inte får följa med till vallen.
jaja, har inget mer att säga.
så puuuuss


emelies bild

SVAAR

bea om SOMMARLOV!:

älskar dig <3

-

Becca om SOMMARLOV!:

älskar er <3

svar: puss på er finisar! <3

SOMMARLOV!

jag har SOMMARLOV!
äckligt skönt!
ska snart ut till östa med mamma ,
hoppas de är lika varmt&fint där ute.
vet inte vad som händer senare.
jaja, nu måste jag åka!
puuusss



älskar er tjejer, ni är bäst!


RUBRIKER ÄR MENINGSLÖSA & DE ÄR BRÅK OCKSÅ.

igår var alla7or till sala och bada.
riktigt kul!
och idag har vi kollat på spex och vart i missionsparken.
riktigt trevligt!
imorn är de SKOLAVSLUTNING!
man kan undra vart dehär året tagit vägen.
jaja, jag ser fram emot ett långt och gryymt kul sommarlov,
men mina bästavänner på min sida !
kan de bli bättre? knappast ;)
nu ska jag nog städa lite.
duscha, tvätta håret, tagga till sommarlov & spela.
jag glömmer alltid bort att publicera så detdär är gjort!
nu ska jag spela ssx de ja spelar om dagarna.
sjuk töntingt, men aaaskul! :)
nej nu ska ja pysa,
pussssen

MY HEART IS BROKEN AND ALL MY SCARS ARE OPEN.

dagen har spenderats i uppsala med alla 7or.
muchonice!
vi slutade sådär ca 11.40.
så jag&ida var i stan till 15.45, då vi tog bussen hem.
fick med mig en bikini hem.
jag vill tacka för dagen! :)
grymt roligt iaf, även fast humöret inte är på topp.
dagens inköp;


de jag köpte när jag var till gävle;

Gina Tricot - 49:-


Gina Tricot - 129:-


H&M - 399:-


converse - 699:-

det var allt jag hade och säga.
pusspåeeer.

-

t om SVAR:

du vet att jag alltid kommer älska dej ,
fast att vi glidit från varandra så är du endå en uuuuuber bra kompis ! <3

svar; älskar dig också gumman! <3

SVAR

tilda om GOD MAKES US PERFECT, BUT HE FORGOT ME..

vad har hänt ? <3

---

Jennifer om GOD MAKES US PERFECT, BUT HE FORGOT ME..:

Vad har hänt sötan? Nu får du berätta för mig, finns för dig i vått & torrt <33

---
svar; tack tjejer <3
        massa skit kan man säga,<3

SOMMAR PÅ RIKTIGT !

idag har verkligen min sommar startat på riktigt !
varit ute i östa och solat,
så himla underbart !
tagit premiärdoppet i östa !
och ätit grillat!
kan de blir mer svensk sommar än så?
tror knappast de :)
4 dagar kvar till sommarlov!!
imorn ska vi till uppsala.
på onsdag ska vi och bada i sala.
på torsdag ska vi kolla på spex&va i missonsparken.
och på fredag är de SKOLAVSLUTNING!
usch så underbart!
nu ska jag städa lite och sen gå på dejt med kudden.
pusss



GOD MAKES US PERFECT, BUT HE FORGOT ME..

ja, jag vet.
jag har gjort ett stort jävla misstag.
känner mig somen idiot.
hoppas att jag inte är en så stor idiot,
att ni inte förlåter mig.
de är så himla jobbigt att stå här.
ensam, lämnad , som ett mongo.
jag älskar er oavsett vad som händer.
ni betyder mest av allt på denna jord.
och de kan ingen eller inget ändra på.
</3


FALSKSPEL, FINTER, TACKLINGAR, TÅRAR, SVETT & SVEK.

solen skiner och jag sitter inne.
fy på mig, ut i solen nu!
jag kom hem från gymmet för 2 timmar sen.
riktigt skönt att träna och rensa huvudet.
de känns nämligen behövligt...
jaja, solstolen ropar.
PUSSPÅER


världens bästa spel !


BILD 4


dalecarlia -10
 
~min hobby
jag spelar fotboll, i världens bästa lag helt enkelt <3


-

bella om BILD 2:

Ny telefon? :)

svar:
mjaa, nyochny , haft den ganska länge nu ;)

BILD 3



~en familjemedlem


BILD 2





~ mina favoritprylar

BILD 1



~ självporträtt i svartvitt


30 BILDER OCH FÅ ORD.

30 bilder

bild 1: Självporträtt i svartvitt
bild 2: Favoritpryl
bild 3: En familjemedlem
bild 4: Min hobby
bild 5: En gammal bild
bild 6: Tema - grön
bild 7: Tema - värdefullt
bild 8: En favoritbild
bild 9: Dagens
bild 10: Detta gör mig glad
bild 11: tema - annorlunda
bild 12: Min vardag
bild 13: Tema - ljus
bild 14: tema - vinter
bild 15: Tema - kärlek
bild 16: tema - djur
bild 17: Ett ögonblick
bild 18: tema - känslor
bild 19: tema - hemma
bild 20: Tema - olika
bild 21: Jag för längesen
bild 22: tema - beroende
bild 23: tema - sommar
bild 24: En fin människa
bild 25: I all hast
bild 26: Detta skrattar jag alltid åt
bild 27: Tema - två
bild 28: tema - väder
bild 29: Nyaste bilden på mig själv
bild 30: valfri

dethär är härmed ett måste!

INLÄGG SOM INTE KOM UPP IGÅR

dagen igår blev inte alls som jag tänkt mig.
fotbollsskolan först,
sen skulle jag åkt in till stan, men dom andra hade redan åkt.
så jag följde med dom till gävle istället.
fick med mig:
ett linne
en tröja
en jeansjacka
låga svarta underbara converse

jag har lovat migsjälv att spara dom tills skolavslutningen.
men de är ju 6 dagar kvar.
så jag borde kunna hålla mig!
bild på allt får ni i ett annat inlägg.
idag har de också varit fotbollskolan.
lite småkul, förutom vattenkriget.
dyngsur vart man, men kul var de.
har också solat, kanske inte gav så mkt resultat, menmen. 
kom nyss från sala,
min kusin fyller hela 8 år idag!
så vi har firat henne lite då. 
nu ska jag fota lite, dunka musiccc och städa.
PYSSEN


sötan

I CAN SEE IT CRYSTAL CLEAR

inte bloggat på länge jag vet..
idag har de inte hänt ett dugg.
den sista riktigta skoldagen avklarad.
fick reda på att jag var bäst i hela 7an på kängrutävligen.
känner mig nöjd, otroligt nöjd !
så mamma och pappa har lovat mig ett par converse! :)
imorn blire stan med mina gullisar.
fast först fotbollsskolan.
jaja, bloggar mer imorn.
PUSSEEN


RSS 2.0