Alla Dessa Namn Gör Mig Crazy

jaaani,
jag är trött som en get.
lördagen tillbringades hos emelie.
efter ett tag kom bea.
och vi drog til vallen.
trevligttrevligt.
jag&bea stannade hos emelie över natten.
bea åkte hem på morgonen.
fast jag och emelie drog till stan.
fick med mig lite saker hem.
de får ni i ett annat inlägg.
vi skulle kollat på bio.
fast & furious 5.
men vi ringde killarna och sa att dom skulle komma
och kolla på insidius! 
men vi åkte hem till emelie.
vi sov i en timme och for sedan till våla.
kvällen spenderades med emelie, anton , viktor & martin.
jag tog 23.10 bussen hem.
och somnade nästan direkt.
nu sitter jag här och vet inte vad jag ska göra.
ska kika på lite filmtrailers och sen tvinga mamma att hyra film.
jag pallar inget annat.
ikväll äre träning, UNDERBART ! :)
nu blev de långt, pusspåer!


gammalt collage. men vilka goa brudar!


Kommentarer
Postat av: bea

älskar dig <3 säg till nästa gång ni är bara, vill inte missa <3

2011-06-14 @ 08:40:15
URL: http://beatricefredriksson.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0