IDOL

idol nu med emelie, hon ska väl hem om ett tag.
då ska jag plugga på det sista i spanskan .
nej nu börjar idol igen.
vi höörs :*
/JENNIE'


gammal bild, men fin ändå ;)

TISADAG TJUGOÅTTONDE SEPTEMBER TVÅTUSENTIO,

ny design, men nu till det ännu roligare !
jag och bea är fööör grymma, vi kom på delad 1:a plats av alla tjejer i sjuan ! :)
gryyymt bra !
hoppas klassen vinner !
vi ligger nog bra till för en seger !
idag har jag inte gjort så mkt,
idrott är väl det roligaste på dagen ;)
men jag har inga planer för resten av dagen!
nu ska jag väl ta att hitta på något att göra!
vi hörs!
puussss :*
/JENNIE'

steeek !



jag älskar dej ! <3


Sept. 27, 2010

orkar värkligen inte det här,
men vann längdhoppen idag på 4.00 m :)
och sen sprang jag 400 på 1.17
och blää på 60
och sen 1.23 i höjd :)
ja, nu ska jag sova!
vi hörs imorn :)
/JENNIE'


BILDER!


här kommer lite bilder,
bara för att jag är sååå duktig!
sen igår på filmkvällen !

jag&bea <3

vi forever babes!

vår sexxxxiga gubbe !

maat  :D

gottigotti!

filmen ;)

det var dom från igår, och här kommer några från idag :)









/ JENNIE'



FOTOSVÄNG !

nu kilar jag iväg ut och fotar lite.
bilder från filmkvällen kommer sen oxå !
känner för att göra ett stoort steg, med mkt bilder.
ska bättra mig på att lägga upp bilder,
nu ska jag ut och fota som sagt!
skriver om en timme eller så!
/JENNIE'

GODMORGON!

godmorgon alla glada !
idag har jag bara hunnit med att käka lite frukost och spelat lite gitarr.
trevligt det! :)
idag har jag inga planer alls,
synd att vålatjejerna hade bortamatch, annars hade jag säkert kollat
på dom !
jag har tänkt på att imorn har vi ju friidrottsadag ! :D
om jag är taggad?
oohja !
tänkte på mina resutat hitills.
längd; 3.65m
höjd; 1.15m
60m; 09.67 säämst jag vet !
kula; 6.86, grymt dåligt
400m; 1.22 !
900m; 3.43 , gryymt bra !
2,5km; 11.47 ! :)

grymt nöjd är jag, förutom 60&kula.
få se om jag får lika bra, helst bättre resultat på friidrottsdagen då !
bästa tjej i klassen på 900m, längd&2,5km.
nej nu ska jag kila ,
puuusss :*
/JENNIE'

känns fel, men ändå så himla rätt.
tänker på det jämt, men jag vet inte vad jag ska göra.
det är det här som gör mej ledsen, men så himla lycklig!

                                   <3


MATCH, MORMOR&MORFAR & BRUUDAR!

idag spelade vi match i fanna emot fanna 96.
vi förlorade med 5-1 , men lika glada var vi för det!
för seriesegen är ju vår ! :D
sen bar det av till mormor&morfar och gratta mormor som fyller år idag !
sen åkte vi med brååska hemåt.
han precis landa hemma och fixa mej och så sen bar det av till våla!
till mina bruudar!
filmkväll med dom! 
vi kolladepå en rysare: Greace
tror jag den hette,den var inte läskig utan lite mera vidrig!
den var inte den bästa film jag sett men den var väl okej.
nej nu ska jag kila till sängen!
puuussss :*
/JENNIE'

bilder kommer nog imorn :)


STADEN!

idag har det blivit staden med dom 2 bästa !
orkar inte lägga upp bild utan det kommer imorn.
men jag har köpt:

randig cardigan - 249:- - Gina
rosa tröja - 199:- - Gina
Grå "tub" sjal - 149:- - BikBok
Vit "tub" sjal - 199:- - Stadium
Väska - 399:- - Accent

Outfitbilderna som jag lovade er igår:

förrgår

igår

idag
ja det var dom!
nu ska jag kolla vidare på skavlan !
inte det bästa på tv, menmen..
puuusss :*
/JENNIE'


SUPERMEGAASABRAALLTSÅ!

hejsan,
jag orkade inte blogga igår.
jag kollade iaf på idol.
idag hare varit skolan,
inte så mkt mera.!
imorn bär det av till stan med mina bruttor! :D
treevlans det!
så shopping blir gott om!
tränat idag oxå.
pellan skvätte ner mej totalt efter att jag ramlat i en storvattenpöl!
nu ska jag kila!
ni får outfitbilderna för igår, idag&imorn imoron :)
puuuusss :*
/JENNIE'


BRÅDIS!

jag har brådis nu!
eva är i stallet och vi ska ut och rida en sväng!
slänger in ett inlägg senare !
pusss :*
/JENNIE'

jag älskar dej ! <3

JA NU ÄRE SKOLA&SKTIVÄDER....

Ja nu äre skola&sktiväder .... mest hela tin!
fyy så himla tråkigt!
idag hare inte hänt nått speciellt !
men en solstråle i det dåliga vädret är ju att mina röda converse har kommit !
supeer ! :D
nej nu ska jag och becca röra på oss !
förbränna lite fett med andra ord! :D
vi hörs !
puss & kyss :*
/JENNIE'

becca är ocool enligt mig och viktor! (Y) :D

SERIE SEGER !!! WIHOOOO! :D

SERIESEGER 2010!
&&& 2009.
FATTAR NI?!
ANDRA ÅRET I RAD! :D

fan va vi är grymma tjejer !
jag älskar er alla flikkor !
ni är dom bästa !
2-0 till oss emot harbo !
looking good ! :D
spelade på högerbacken som vanligt nu nästan! :D
gick grymt bra idag!
är helt slut i bena nu, spelade hela matchen !
utan ont i knäna ! :D
det känns bra, riktigt bra!!
ojojoj, nu måste jag hoppa in i duschen och tvätta bort all svett&smusts!
för mormor,morfar,tomas,kerstin & gulligull maja kommer hit senare!
och grattar mamma, som fyller 43 hela år !
och lilla texas, som fyller 3 år !
tiden går fort när man har roligt, det var ju nyss han var e liten bebis !

bästa laget! <3

mamma ! <3

nej nu kallar duschen på mej!
vi höörs !
puss&kyss!
/JENNIE'


ankii pankii

idag har jag, mammi & pappi varit i valbo och gävle !
köpt present åt mammi som fyller imorn !
texas fyller oxå år imorn !
ja, jag har fått den efterlängtade sony ericsson xperia x10 mini pro av mammi&pappi idag!
trevligt värre de ! :D
nu är jsg hos ankan och vi ska väl hitta på nå kul!
hör av mej när jag kommer hem, och slänger in nån eller några bilder då.
för detta får bli ett bildlöst inlägg! :)
vi hörs !
kyyysssar ;*
/JENNIE'


SOL, REGN & REGN.

idag har jag haft värsta höjdar dagen ! :)
jag har sprungit 900m på 3.43, utan att känna det mista lilla onda i
knäna !
jag fick också provresultatet på so-provet ! :)
MVG gränsen var 63.
och jo mkt riktigt, jag fick 63 p av 72 p (?) (:
mktmkt nöjd, och jag hade inte pluggat såå himla mkt.
just nu hatar jag min meny.
ska göra om den så snart som möjligt!
jag ska nog fixa lite på den nu.
jag vet det är ganska sent att göra det nu, men det är ju helg och allt!
sovmorgon imorn ! :D
guldigt!
idag har jag hjälpt becca med hennes header ! :)
länk till hennes blogg har ni här: http://lillabeccas.blogg.se 
ja, och så har jag ju varit med becca idag.
vi hamna på fel buss men efter 1 timmes bussresa var vi äntligen hemma! :D
haha, aja.
becca tog typ 19.35 bussen hem.
då for jag vidare till ankipanki ! :)
trevlans ! (:
och vi var ute och roade oss.
mkt trevligt faktiskt ska ni veta :)
nej, nu ska jag fixa min design.
vi hörs !
pussss :*
/JENNIE '


bara för att mina converse kommer snart,
hoppas jag! :)

Muusiic !

me likes :) <3






Rebecca Helena Gustavsson! :)

ja, jag fotade ju becca i helgen, som sagt!
så nu tänkte jag lägga in dom bilder jag tagit! :)
här kommer några av dom alla 183 ! :)





























jag älskar dej becca ! :)

ja, det var några !
kommer kanske mera senare,
idag har jag inte gjort så mkt..
skolan som vanligt ;)
nej, nu ska jag kolla med mammi om hon kan skjutsa mig till mi alldeles
egna memmelie ! :)
jag hör nog av mej ikväll!
puusss :*
/JENNIE'

Ti amo,<3

Je t’aime !

bara tråkigt idag i skolan.
inte hänt nå speciellt alls nästan! ;)
joo, vi hade idrott och jag sprang 900m , på 4.07, nöjd är jag :))
jaa, nu sitter jag här och funderar på om jag ska ta mej en sväng till kaninbot & träffa memmelie! :)
fotade becca igår, kommer bilder imorn, när jag redigerat lite fler !
nu ska jag äta upp det sista på min mjölkchoklad !
ooh no! jag har matteläxa..
bajs
på den !
vi hörs !
puusss :*
/JENNIE'


Je t’aime ! <3

FÖRLUST&KULTURNATTEN!

förlust mot enköping,,,
men det är bara att ta nya bättre tag!
när jag kom hem var det bara att slita av sej fotbollsgrejerna och hoppa in i duschen.
sen var det på med kläderna, fixa sej och sen fara till våla.
och möta upp mina bejbs! :D
tog bussen in till uppsala (:
treevlans värre vare där !
vi drog hem ganska tifigt, så vi var i harbo,
becca,bea&felicia åkte hem tidigt från harbo.
så jag och emelie var en timme till.
trevligt!
när jag kom hem bänkade jag mej vid datan och satt där ett tag.
sen så sov jag, eller jag somna vid 3 typ ;)

alban <3

nej, nu ska jag hitta på nått!
vi hörs!
puuusss :*
/JENNIE'

BECCAPUNK & BEATRIXX ! :D

just nu sitter jag hemma hos becca med henne & beatrixx !
trevlaans värre !
idag har vi haft so-provet....
det gick väl inte hur bra som helts, men det gick väl okej :)
sen hade vi idrott, det gick bra.
jag hoppade 1.15, det är ganska bra tycker jag !
sen har vi inte gjort så mkt mera ;)
nej nu ska vi hitta på nått annat ! :)
beccapuuunK! :D:D:D:D:D:D
beccapuunk! :)

beatriix, bollkontroll där va  ! (:

puuusss :*
/JENNIE'

PLUGGHÄST!

känner mej just nu som en plugghäst!
usch, prov i so imorn..
inget man ser fram emot!
men ska iaf försöka se till att få ett G!
jag åt nyss mat och nu sitter jag här och pluggar.
jaja, jag har inte gjort så mkt mer idag..
skolan & snart ska jag väl byta om för träning!
kuul! :D
du är min stjärna !


vi hörs!
puss&kyss
/JENNIE'


jag älskar dej, <3

MUMMELIMUMMA ! :D

mummelimumma ! :D
grrr.... på mitt skolkort!
uusch, jag hatar porträttet!
men klassfotot blev väl okej ! (:
jag har vart till isc idag oxå.
fick behandling och förmodligen aldrig mer !
skönt!
men nu har jag ätit en kärleksmums & ska gå till sängen!
om jag ska orka upp imorn !
vi hörs!
puusssar :*

klassen ! <3


porträtt ;s heemskt fult! ;o

/JENNIE'


FOTBOLL&MUMS !

hejsan!
nu kollar jag på fotboll.
men gud, vad händer nu?!?!
olof mellberg,, rött kort! 
uusch nej !
aja..
domarn dömmer.
och svrige leder ju med 3-0! :D
nu ska jag hämta lite chips!
vi hörs (:
slänger in några bilder :)



thindra


vincent


chips <3


kyyysssar :*
/JENNIE'


STOP THINKING, AND LET´S HAVE SOME FUN!

hallihallå!
just nu sitter jag här proppmätt och nöjd!
mums med mat!
ja, idag var det skola som vanligt!
men idag saknade men ju Becca Prutt Plutt som var sjuk! :/
men det gick väl bra iaf ! <3
ja, jag har spelat fotboll idag på idrotten och det gick galant !
nu ska jag packa ur väskan..
sen ska jag nog göra nått roligare, antar jag (;
bara för att min älsklings beatrix är så himla söt! <3

dom bästa ! <3


kyysss :*
/JENNIE'


VILL HA !

Jennie vill ha!






SKOLFOTO!

hej,
idag har vi haft skolfoto, är ganska nöjd med klassfotot.
men porträttfotot gick ju åt skogen!
uusch, det blev inte bra !
alla andra var så fina så!
nej, nu till nått annat,
eller jag har inte gjort så mkt annat.
joo!
vi hoppade längd idag !
och jag hoppade 3.65 ! :D
bäst av alla tjejer i vår klass.
men på 60 gick det åt pipsvängen!
usch, hatar 60m ! 
nej.
nu ska jag nog gå och ta mej en chokladbit! 
och kolla om mamma har bakat klart bullarna snart! 
mummsss med nybakade bullar! 

opqö
,<3

jag älskar dej ,<3
/JENNIE'


MATCH!

hej,
matchen gick galant! :D
för det första blev det att börja på högerbacken för mej!
inge ont i knäna!! :D
jag började känna lite i slutet av första.
så då ville jag byta.
men direkt efter jag sagt att jag ville byta, smäller jag ihop med en tjej.
så det vrider sig i knät..
kyla på det så var det onda som puts väck!
in och spelade på högerbacken igen.
men matchen slutade iaf 3-2 till oss mot Fanna 95,
som är det enda laget vi förlorat emot !
nej, nu ska jag hoppa i säng!
för imorn väntar skolan igen :(
jaja, vi hörss :*


/JENNIE'


Välkommen till min nya blogg!


RSS 2.0