SNABBT LITET INLÄGG PÅ MORGONEN !

idag far jag in till stan med emelie.
ska kika på fotbollsskor & skinnjacka.
sen kanske jag kommer hem med nått annat .
ikväll blir det träning,
nu ska jag äta frukost och sen kila iväg till skolan.
so prov, wish me luck!
PUSSEN

I ONLY WISH FOR LOVE & HAPPINESS

igår fick jag tillbaka min dator.
den ska till sony.
så den låter fortfarnade lite.
menmen.
inte hänt ett skit idag!
vi fick tillbaka matteprovet,
där jag hade vg, 34/40.
känner mig duktig!
ikväll händer väl ingenting.
ska väl plugga so, har prov imorn.
sen ska jag göra en liten önskelista.
jag fyller år om sisådär exakt 15 dagar.
fotat har jag cokså gjort idag.
så slänger ut lite bilder senare !
PUSS


suddigbild, lev med det!

HELL IS LIVING WITHOUT YOUR LOVE

igår skulle jag och bea ha kollat på bio.
men planerna ändrades.
vi var med anton,viktor&martin istället.
otroligt trevligt.
hade mina nya converse!
dock så höll jag på att frysa ihjäl!
så himla kallt!
menmen, kul vare !
idag har jag varit i stallet och nu ska jag städa lite.
jag vet inte var kvällen har att erbjuda,
förmodligen chill.
PUSSAR

HAPPINESS !

jag, mamma och pappa har varit till gävle idag.
eftersom det inte var nån träning.
så vi köpt duschdörrar.
och sen köpte jag ett par vita converse,
kärlek till dom må jag säga !
nu ska jag kila till våla, bloggar kanske när ja kommer hem ikväll.
PUSSEN


de vita alltså!

YOUR PERFECT TO ME BABY

det har varit en superseg ohändelserik dag!
bip-test var det ju idag.
jaa, jag hade som bäst sprungit 10,3.
men idag stannde jag på 10,7 !
känner mig riktigt nöjd.
eftersom foten inte kändes helt 100% imorse.
har inte gjort nånting sen jag kom hem från skolan.
jo, kollat på big brother på datan.
har inga planer för senare.
kolla på tv & tjocka chips.
mm, så får det bli!
nu blev det kanske lite långt.
så sätter punkt här.
PUSSPUSS


gammal bild


PLEASE DON'T LEAVE ME, I NEED YOU, EVEN WHEN YOU'RE STUPID.

min dator är på lagning,
så det blir dåligt med bloggande !
men matteprov idag, usch så hemskt!
träning idag!
första uteträningen!
underbart, fast jag tror jag stukat foten en aning.
imorn blir det biptest i skolan.
men det måste foten palla!
jaja, nu ska jag äta en macka & sen sova
PUSSEN


reprisbild.

YOU WERE THE REASON I CAME HERE, BUT NOW, I NEED TO TURN BACK.

jag har ingen lust att blogga..
spanskaprov idag, det gick väl sådär.
läst "björn" & gjort lite av frågorna och allt ska vara klart på fredag.
jaja, har varit ut med texas, och ankan &tifen gjorde oss sällkap!
otroligt trevligt !
jag sitter här och spela lite smått på min gitarr.
jag älskar musik, bara ljudet av gitarren får mig att rysa!
nu ska jag kila & tvätta håret.
PUSSEN


GO'A & GLA'A PÖJKAR.

hejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhejhej!
så känner jag mig idag, otroligt glad!
just nu sitter jag hemma hos becca!
emelie är också här.
snart kommer nog några lata pojkar hit också.
det låter trevligt de !
nej nu ska jag vara lite social.
PUSS!

YOUR EVERYWERE, BUT I WANT YOU HERE,

igår hände ingenting alls.
har varit nerei stallet med mamma och borstat bort massvis med hår
från min lilla ponny!
usch så mkt hår !
nu sitter jag här och väntar på mina b-rudar !
myspys de !
nu ska jag läsa lite ,
innan dom kommer !
PUSSI


sommar


TVÅ OUTFITS

har varit väldig dålig update på mina outfits!
här har ni torsdagens & fredagens!




linne - monki, jeans - gina , läderskärp - hm
tordag.

fredag
tjocktröja - cubus , leggins - jc

PUSS

ONE DAY, YOU'LL BE MINE <3

de senaste 2 dagarna har bestått av skola, städning & chill!
igår när jag kom hem kröp jag i oneoiecen och började läsa.
"pojken som kallades det"
har nog aldrig läst en bättre bok.
läste ut den och har börjat på "pojken som inte fanns"
grymt bra den också!
snart är det mat, sen ska jag hoppa in i duschen.
senare kanske jag hittar på nått , vem vet?
PUSSAR


<3

dålig update!
kilar iväg på träning nu.
hör av mig senare!
PUSSEN

EVERYTHING I DO, I DO IT FOR YOU

skola idag.
helt ointressant.
grymt varmt idag ju!
imorn blire nog skinnjackan som åker på,
eller så behåller jag vinterjackan på ett tag till!
conversen är iallafall på när jag kilar iväg till plugget!
sen skolan har jag bara pluggat.
fysikprov&matteläxa imorn.
inge kul!
men nu måste jag göra matten,
sen blir det träning.
underbart!
PUSS


KOM HEM LITE KLÄDUUR TILL MIG IDAG!




 

fast den puderbeigea klänningen var i s,
så den skickar vi tillbaks!
PUSS


I PUT YOU BEFORE MYSELF, JUST BECAUSE YOU'RE EVERYTHING

ja, som varenda tisdag så har det varit skola och inge mer.
har inte gjort nånting efter skolan.
var i stallet med mamma för typ 2 timmar sen. (?)
nu ska jag käka ett äpple&några digestive.
sen krypa ner i sängen!
PUSSPUSS

You're f*ckin' perfect to me!


summer!

<3

Seems like everybody's got a price,
I wonder how they sleep at night.
When the sale comes first,
And the truth comes second,
Just stop, for a minute and
Smile

Why is everybody so serious
Acting so damn mysterious
Got your shades on your eyes
And your heels so high
That you can't even have a good time

Everybody look to their left
Everybody look to their right 
Can you feel that
We're paying with love tonight
It's not about the money, money, money
We don't need your money, money, money
We just wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag
Ain't about the, Cha-Ching Cha-Ching.
Aint about the, Ba-Bling Ba-Bling
Wanna make the world dance,
Forget about the Price Tag.

Okay!
We need to take it back in time,
When music made us all unite
And it wasn't low blows and video hoes,
Am I the only one getting tired
Why is everybody so obsessed
Money can't buy us happiness
Can we all slow down and enjoy right now
Guarantee we'll be feeling Alright.

älska <3


MIN IPOD ÄR TILLBAKA !

wihoo!
mamma & pappa har hittat min ipod !
som har varit borta i säkert ett halvår ,
om inte längre, nor om det.
skola idag som vanligt.
ointressant.
kom hem och gick på en promenad och pratade med emelie!
sen dess har jag suttit vid datan och ätit.
nu ska jag göra mig iårdning för träning!
PUSSAR


något redigerad då.


NÄR 20 MINUTER KÄNNS SOM EN EVIGHET, DÅ ÄR DET ÄKTA <3

igår åkte jag,emelie&bea till vålahåla.
vi drog till anton.
där var viktor,victor,martin&elias också.
ja, en mkt trevlig kväll må jag säga!
det måste göras om, det är en sak som är säker!
jag och bea åkte sen hem till emelie,
där vi sov kvar.
jag och bea är riktigt duktiga,
bea drar av fönstersnöret & jag trillar ur sängen!
ja, jag har inge mer att säga,
PUSSAR



DAG 30 - MIN DAG I EXAKT DETALJ

jag sov hos emelie inatt med bea.
jag vaknade kvart över 7,
bea vaknade halv 8 och emelie kvart i 8.
sen typ snacka vi,
vi ringde till grabbarna.
vi snackade med dom,
fast dom höll på att somna.
sen drog vi till våla,
gick,gick,
drog hem till anton,
kollade på film,
behind the mask & nån annan .
inga toppfilmer precis.
mamma kom och hämtade mig nångång.
när jag kom hem satte jag mig vid datan.
åt en kebabtallrik.
nu ska jag läsa vr.
-
sista dagen dethär!
PUSS


SVAR PÅ KOMMENTAR

Birgitta om GULLISAR:

Våra godingar♥♥♥

svar; ja ! :)

PUT YOUR HANDS UP IN THE AIR

nu kilar jag ut på en promenad!
med träningsoverallen,converse,dunjacka&hårband är jag redo!
nemen titta, jag har flätor för en gångs skull!
den ena är tillochmed inbakad! :)
PUSS


GULLISAR




DO YOU KNOW WHAT IT FEELS LIKE?

hade inte tid att skriva igår,
för jag städade badrumsskåpen!
gud så duktig jag var!
och så gick jag upp 7 imorse,
för halv 8 skulle visst hästarna ut.
ska nog tare lungt hela dan,
senare ikväll ska jag till vålahåla med emelie&bea.
hör av mig senare,
nu måste jag städa upp på mitt rum.
PUSSS


SVAR PÅ KOMMENTAR

Ida om DAG 29 - DETHÄR SAKNAR JAG:

fin blogg du har jennie :)

svar; tack så mycket :)

DAG 29 - DETHÄR SAKNAR JAG

jag saknar:

sommaren
värme
fotboll på gräs
sommarklänningar
farmor
ludde

det var nog det.
fast man skulle ju kunna rabbla upp en massa,
med dethär får duga
PUSSAR


CLOTHES TO LOVE



'











PUSS

YOU MADE ME FEEL ALRIGHT, FOR ONCE IN MY LIFE

idag har det varit skola, som vanligt.
idrott sista lektionen, halvstukad? fot,
yr & illamående blev jag, men inte ont i knäna& ingen hosta!
kom hem och kilade senare till stallet.
och en superduper bra grej har jag glömt att berätta!
min underbara mamma har köpt lite kläder åt mig !
sländer in några bilder i ett nytt inlägg!
nu ska jag äta upp den sista delen på min brejk och njuta av lite
somrig musik!
tänk om det ändå kan bli sommar!!
fast först ska jag ju fylla år !
det får jag inte glömma bort!
PUUSS

DAG 28 - ETT FOTO PÅ MIG FRÅN FÖRRA ÅRET OCH ETT FRÅN I ÅR, HUR HAR JAG FÖRÄNDRATS?


i år.


förra året.
-
hmm, jag har ju hunnit slinga håret 2 eller 3 gånger sen dess.
så mitt hår är väl ljusare.
lite längre är det nog också.
om vi inte tittar på bilderna,
så har min klädslit ändras en aning.
jag har blivit längre ! (y)
jag har bytit skola och skaffat en massa nya vänner.
jag har bytit mobil ca 3 gånger sen dess också.
och fått min största kärlek.
nikon d5000 <3

PUSSSARR


SVAR PÅ KOMMENTAR

bellaa om SVAR PÅ KOMMENTAR:

finfint, jag har ett med röda, visst är dom sköna ? :D <3

svar; nästan för sköna ! :D <3

DAG 27 - DETHÄR ÄR KÄRLEK FÖR MIG

kärlek för mig, oj!
kärlek till någon speciell.
någon som är ens egen på ett speciellt sätt.
men kärlek kan vara till vänner&familj.
jag älskar mina vänner & familj över allt annat.
skulle inte klara mig utan dom.
men kärlek är underbart, men pissigt kan det också vara.
men en sak jag kommit på är,
låt honom komma, låt honom gå, men låt vännerna bestå.
riktigt smart av mig.
men jag ska inte vara negativ.
kärlek är nog det bästa som finns.

PUSSARR


I'M BORN TO BE A SUPERSTAR

dagen har som vanligt bestått av skola,plugg&stallet.
fysik&matte till imorn.
ingen träning idag för jag är förskyld.
men jag ska va med på idrotten imorn.
få se hur de går.
jag har nyss tvättat håret.
nu ska jag käka några digestive (stavning?!)

PUSSHEJ


randombild.


RED PANTZZ

när jag var till stan med emelie & bea så köpte jag ju ett par byxor.
ett par röda byxor.


199kr - cubus

uruselbild, men den får duga! :)
PUSS


SVAR PÅ KOMMENTAR

bella om I NEED I A DOLLAR, A DOLLAR IS WHAT I NEED:

vad är de för färg på linnet ? :)

svar; det är marinblåa ränder :)

DAG 26 - MIN FAVORITLÅT

shit !
riktigt svårt !
men
"on the floor "

"vamos a la playa "

"fuckin' perfect "

dom är nog dom 3 bästa, idag iallafall!

PUSSS

THIS TIME BABY I'LL BE BULLETPROOF

jag är sjuk.
eller krasslig.
jag var hemma ifrån skolan igår.
så jag kikade på film, bröderna karlsson!
riktigt bra.
idag var jag tillbaka i skolan.
efetr skolan har jag inte gjort ett dugg!
nu ska jag lyssna på när brynäs spöar skiten ur färjestad!
älskar förstafemman må jag säga !

JÄRNKROK & SILFVERBERG (L)

PUSSS


DAG 25 - NÅGOT JAG VILL HA.

hmm, det finns mycket jag vill ha men här kommer en liten lista.

1. iphone 4



2. kan dee - linnen !


3. ett par ray ban brillor!


4. vita&svarta converse, och nån annan rolig färg!














5. ett grymt sommarlov!

det var nog det, fast det finns ju mkt mer.
PUSSS


YOU BRING ME BACK TO LIFE

nu har jag inte skrivit på länge.
igår hade vi lagdag.
tävlingar,grillning,pulkaåkning&mys!
på kvällen hyrde vi folkan.
är åt vi tacos, mycket mysigt!
senare begav jag,jennifer,amanda,moa,emelie,lovisa,vickan&sara hem till moa.
där kikade vi på film " the cell"
asvidrig&helt sjuk film.
jag fattade inget av den.
idag har jag inga planer än så länge.
få se vad jag hittar på!

PUSSAR


VÅRA BRISTER GÖR OSS TILL MÄNNISKOR

oj, inget boggande på fler dar!
inte okej!
men jag ska försöka nu.
ingen bra start på denhär månaden.
nog om det, skola idag.
endast en dag kvar nu!
basket på gympan idag.
inte så kul det inte !
menmen, var nyss nere i stallet.
och nu ska jag dricka en actimel, ett glas mjölk och äta lite skorpor.
mummms !
PUSSSS







skriver från mammas dator, så det får bli några gamla bilder :)

I WANNA KNOW THAT YOU WILL CATCH ME WHEN I FALL,

skolan har börjat igen och det ogillas verkligen!
idag fick vi tillbaka ett eneglskprov,
89/91, mvg, bra det!
rättstavning, som jag inte kommer ihåg vad jag fick på.
jag tänkte bara berätta att jag äger bea på pingis!
jag har inte gjort nånting alls sen jag kom hem.
nej, soffan ropar på mig.
dags att kika på lite tv.
PUUSSS


ful&oredigerad, men de får duga!

DAG 24 - DENHÄR MÅNADEN

denhär månaden som kommer ska jag.
äta mindre godis
INTE bli sjuk
vara med mina underbara vänner så mkt jag kan.
gå i skolan tyvärr.
sitta mindre vid datan.
städa mer & bättre
fota mycket.
åka till kungsberget

SHOPPA!

månaden som har varit har jag:
vart med mina vänner.
varit sjuk.
ätit sjuk mkt godis.
varit till tandlärkarn.
åkt til kungsberget
haft lov
sovit
kollat på skid-vm

PUSSEN


RSS 2.0