VITBALANS,ISO,F/5.6 , HMMMM...

gårdagen spenderades i sala hos mormor&morfar.
och i våla med de vanliga gänget.
otroligt trevligt!
idag har jag och pappa varit på fotokurs i gysinge.
riktigt kul!
vi kom hem ca halv 4.
så jag böt om, åt lite paj och åkte ner till ip.
där nere var de lite förberedelser inför fotbollsskolan.
fick kläderna, den minsta storleken var S.
och jag hade ju beställt XS.
så jag kan tälta i kläderna typ..
jaja, jag ska ju bara ha dom i 4 timmar så.
nu ska jag gå och dö en sväng.
ni får bilder sen gysinge när jag hunnit fixa till dom lite :)
PUUSSS

bildlöst,


DET ÄR SOM ATT KLÄTTRA UPP I ETT TRÄD, UTAN ATT VETA HUR MAN TAR SIG NER

idag har jag inte gjort så mkt.
fick tillbaka fysikhemprovet.
hade VG, mkt nöjd !
vi spelade fotboll på idrotten.
finns de nå roligare?
skulle inte tro de va ! :)
sängen väntar.
men först ska jag äta nått gott.
imorn ska jag nog rida om vädret är bra.
sen ska jag också städa mitt rum..
känns behövligt.
onödig info, menmen.
PÖSS


WE NEVER SLEEP, NEVER GET TIRED

jag har verkligen inte bloggat så mkt.
min dator har nämligen inte varit hemma.
utan den har varit borta, ända borta i tyskland.
och blivit lagad av en kines, så nu är den hemma och som ny igen!
idag har jag inte gjort ett dugg.
skolan var väl som vanligt.
fick tillbaka historiaprovet.
MVG, men 47/50p, riiiktigt nöjd ! :)
nu snart blir det träning.
senare nått år ska ja ta tag i designen på bloggen.
min blogg ser ut som att en atombomb landat i en svinstia ungefär.
/j


dålig bild på en ganska nyinköt skjorta jag glömt visa er.
H&M

SEXTON NOLLNOLL TJUGOFÖRSTA MAJ TVÅTUSENELVA

igår var jag hos anton med flickerna & pöjkarna.
otroligt trevligt.
kvällen så ut ungefär såhär;
käk på pizzan, kika lite på fotboll, spel, snack, musik & struntprat!
och en liten sväng ut på våla.
idag har jag inte gjort ett dugg.
men kanske ska gå ut en sväng.
hmm, jaja, ikväll stannar ja anitingen hemma och bara tare lungt,
eller så hittar jag på nått.
imorn är de iaf match hemma mot upplands ekeby om jag inte minns fel.
taggaad som tusan!
nu måste jag kila.
PUSSEN&KRAMEN


YELLOW AND BLUE

bea tyckte jag skulle lägga upp bild på min bikini,
så här kommer bilden !

den är lite mer knallgul, men denhär bilden får duga :)
och nu gör jag nått jag aldrig brukar.
visa min skolavslutningsklänning!
jaja, här har ni den! Den är åt fel håll, men skitsamma.

♫ SAVE THE WORLD TONIGHT♫



♥♥♥

VAD KAN JAG SÄGA ? SHIT HAPPENS?

jag har verkligen glömt bort bloggen helt och hållet!
tillbaka till skolan imorn, usch!
aja, helgen har spenderats i våla :)
men trevligt folk!
matchen slutade 5-0 till dom andra...
jaja, nya tag bara !
idag har jag ridit & sprungit!
och läst! nu låter jag som en bokmal, men de är jag inte.
om ni trodde de...
jaja, nu ska jag sova , eller först duscha!
pussen&kramen
JENNIE'


skön läsning

GOD BLESS THE BROKEN ROAD THAT TOOK ME TO YOU

klar med praon känns skönt!!
köpt klänning, bikini, springbyxor, shorts och fotbolsskor.
bild får ni imorn.
för nu ska jag hoppa i sängen och sova.
samling klockan 8.45 imorn, de är nämligen match mot vaksala! :)
TAGGATAGGATAGGAA!
hoppas på de bästa, nej sängen ropar, puss&kram
JENNIE'


JAG KANSKE LJUGER IBLAND, MEN SANNINGEN ÄR VÄRRE ÄN MAN KAN TRO

sitter här och surar och snorar.
har nämligen pollenallergi...
köpt medcicin mot de idag, få se om de hjälper.
ja, 2 dagar kvar på landings, skönt!
pappa gjorde mig sällskap på lunchen,
eftrsom han hade vägarna förbi.
jag fick med mig ett ytterligare par fotbolsskor hem.
mina nike är nämligen värdelösa.
för breda och litelitelite stora..
men mina nya adidas kommer nog funkar priiima!
kom nyss hem från träningen.
gick bra! på lördag blir det match!
tagga igång nu kanske ? nej, inte än!
nu ska jag äta något och sen hoppa in i duschen!
ha de bra finisar!
PUSSENN


~
Life's too short to wake up in the morning with regrets,
so love the people who treat you right.
Forget about the ones who don't,
and believe that everything happens for a reason.
If you get a chance, take it.
If it changes your life, let it.
Nobody said it'd be easy.
They just promised it would be worth it.

JAG VET INTE VART JAG SKA, MEN JAG VET VART JAG VARIT

inte bloggat på läänge!!
måndag&tisdag, har spenderats i uppsala på prao.
tre dagar kvar på landings.
jaja, köpte en bikini idag :)
den var jätteful, men de fixade jag hur lätt som helst.
händig som jag är!
gissa va de är för färg?
GUL, har fått en hook-up på gult.
trevligttrevligt, men nu ska jag äta en macka och sova.
måste ju upp tidigt, pisspisspiss.
jag vill inte praoa imorn, inte i övermorn eller i överövermorn.
vill ha SOMMARLOV!
jag har ont i fötter,rumpan&ögonen.
nog med klagomål!
bild på bikinin kommer imorn!
PUSSEEEN


I MAY BE BAD, BUT I'M PERFECTLY GOOD AT IT

sitter här och kollar på superstylisten jonas, älskar den karln alltså !
urskön!
har också kollat på formel1.
var bara kval, men askul iaf.
sebastian vettel tog hem kvalet.
vettel,hamilton&alonso, de är mina favoriter.
men nu låter jag som värsta tönten.
men f1 är hur kul som helst!
nej, nu snart ska jag nog få i mig lite mat.
ikväll blire nog att hitta på nått trevligt!
ska kanske göra VG frågorna på fysikhemprovet.
G frågorna är avklarade, skönt!
sätter punkt nu.
PUSSEN


aasballt!

DON'T LOSE YOUR GRIP ON THE DREAMS OF THE PAST, YOU MUST FIGHT JUST TO KEEP THEM ALIVE

slänger ut min spellista, så ni får något vettigt att lyssna på!



PUSSS


JAG SÄGER ATT DU ÄR VACKER, MEN DET SPELAR INGEN ROLL, FÖR SKÖNHET FINNS INOM OSS

har inte gjort ett dugg idag,
eller jag har kollat på BigBrother & Superstylisten Jonas.
senare händer de nog ingenting, kanske ska slå på en snyftfilm,
ta på mig onepiecen, äta lite chips & mysa under en filt.
låter som en toppenidé!
jo, somsagt, igår när jag vaknade var hela min tå svullen.
den värkte och jag fick knappt på mig skon!
jag fick tid på vårdcentralen vid 3 typ, 
de visade sig vara en infektion.
så nu går jag på penicillin i 10 dagar, 3ggr om dagen.
men på söndag är det seriepremiär !
och då ska jag spela, det finns inget annat.
nog om de, idag fick jag spotify premium av min gulliga mamma!
fick också reda på matteprovet 27,5 av 40, blir väl VG, ett halvt p från MVG.
surt, menmen, fick också tillbaka björnuppgifterna,
där hade jag fickat ett MVG, så jag är vääldigt nöjd.
på utvecklingssamtalet jag hade i tisdags var allt bra.
nådde alla mål, med gooood marginal!
känns bra, nu blev de riktigt långt!
sätterpunkt.
PUSSEEN


diggar min kusins dojjor!


OJOJOJ! DÅLIGT AV MIG !

har helt och hållet glömt bort bloggen !
inte haft tid eller lust.
ska sköta mig med bloggandet nu framöver.
ni får en bättre uppdatering imorn !
för nu ska jag käka lite, ta lite penicillin, mot min infektion jag har i tån..
de fick jag reda på att jag hade idag !
uschusch, men nu måste jag kila!
PUSSEN


RSS 2.0