...

ojojoj, så att jag hade skrivit som en kråka i de förra inlägget,
men jag hade riktigt bråttom.
matchen gick inge bra,
de blev förlust med, 2-1, tror jag.
skitsaker....
jaja, bara att ta nya tag.
men nu ska jag snart sova,
imorn äre skola, uschusch !
jaja, vi hörs.
puussss


TAGGAD SOM EN IGELKOTT

var till stan med becca,bea&tilda i fredags
träffade även hedvig, lovisa, lilli & bella.
trevligt!
igår vare match emot lagga-långhundra.
och vinst med 2-1, gryyymt bra !
idag äre bara att tagga om och spela med a-laget emot åsunda,
nervöös, serieledarna äre också, så nu blire kötttta!
taggad satan, irriterad och skitglad.
nu måste jag pysa ner på samling pusss
skiter i bild, för de hinner jag inte :)

23 Augusti - Bajsknän säger jag bara....

sitter här, har duschat och tränat och allt.
ont i knäna som faaaan, menmen.
nu ska jag käka!
imorn ska jag nog ändra designen lite, om jag har tid villsäga !
pusssen

VIDEOBLOGG

min allra första videoblogg!
hoppas ni gillar den.
puusss


DOWN FOR WHATEVER....

... så heter min spellista ni hittar HÄR

den spelas högt här hemma när jag taggar!
puussen

JAG HAR INGA ORD KVAR.

här äre lika dött som vanligt ser jag.
och gud hur de ser ut på bloggen! hjälp, nåån?!
nog om de...
jag har iallfall klarat av första veckan i åttan.
känns bra, fast inte helt okej, vart tog sommarn vägen liksom?
igår var jag till valbo med mamma&pappa,
fick ridkläder skor&sånt, tavla&bilder, nagellack och foppatofflor.
allt kändes behövligt !
kom hem och böt om, sen direkt ner till ip för träning!
gick riktigt bra, förutom att de var så halt..
imorn blir det match, med a-laget mot fjärdhundra, debut där, känns riktigt bra!
taggad satan!!
och idag har jag bara slappat efter skolan och kikat på the city.
har redan kollat på cd1&2, bara 3an kvar :(
ska nog klicka hem säsong 2, dom är ju så braa!
skulle inte tacka nej till deras jobb,kläder eller lägenheter,
och de bästa, dom bor ju i new york :)
men nu bev de låångt, ska försöka bättra mig med bloggning.
nu måste jag sova, samling 11.30 imorn, suck..
men, de är ju fotboll de handlar om, så allt för att få göra de bästa som finns!
kommer köttaaa sönder, är riktigt sur. inga mer kommentarer..
puuuuuss!

11 AUGUSTI - HEJ, KAN JAG PÅ EN POMMFRITT?

nemen hallådär,
idag har jag ridit en sväng,
och varit hos becca med henne&alice.
men vi kikade på film & åt godis&chips, muuummms !
mycket trevligt tycker ja
men jag lärde tyvärr hem tidigt eftersom träningen började kl6 idag.
de gick bra och träna,
och på söndag äre ju match, taggataggatagga.
nu ska jag kolla på tv,
sen ska jag nog sova.
imorn vet jag inte vad som händer,
vi ska nog köra alban.
trevligt, men pussshejssss


10 AUGUSTI - ALICE OLSSON!

hejhallåå,
gick upp vid halv åtta imorse,
för jag var inne i stan och beställde ett nytt knäskydd vid 10!
fick även ett 15-pack med örhängen, en knallknallrosa sportbh & en tjocktröja.
sen åkte jag till alice och har varit där hela dagen.
vi har kollat på tv&solsidan och käkat godis.
haft de riktigt mysigt med andra ord :)
vi mååste vara mera, sjukt underbar tjej detdär ! <3
jaja, nu ska jag snart gå och lägga mig.
är huuur trött somhelst!
pusspusspuss


SÖTNOSEN! <3

9 AUGUSTI - LYCKOST

idag har jag varit hos emelie,
mycket snack och inte så mycket mer, trevligt ändå.
jag har också tränat, otroligt kul.
även fast vi inte spelade.
i helgen är de match !
redan taggaaad!
imorn ska jag vara med alice!
de var riktigt länge sen :)
så trevligt att umgås med den tjejen.
fast först tror jag att jag&mamma ska in till uppsala,
och köpa nytt knäskydd till mig, för mitt är sönder...
nej, nu blev de låångt!
bildlöst för jag bloggar från pappas dator !

JAG ÄR MED OCH TÄVLAR OM...

ett iphoneskal.
hos sopihes.tk
Iphoneskalen kommer ifrån http://iphonetillbehör.eu
och jag skulle vilja vinna dethär : http://iphonetillbehör.eu/product_info.php?products_id=1322
och så ska man göra en motivering.. hjäälp! jag är inte så bra på motiveringar, men ska försöka!

jag kan säga att jag är riktigt klumpig och tappar min iphone :(
och de är ju inte riktigt braaa,
och bumpern som jag vill vinna, är ju stöttålig.
så jag kan tappa den utan att den går sönder!
plus så är de ju riktigt snyggt till min svarta finfina iphone!

23.18 - 7 AUGUSTI

Jag har riktigt bloggtorka, men har inte så mycket att berätta heller! Igår var jag och släkten i stenige, Norrtälje och furusund :) Trevligt, ni får lite bilder imorn. För jag bloggar från iphåånen ;) Nej nu ska jag sova , imorn vet jag inte riktigt vad som händer! Men ska nog rida på kvällen. Imorn lovar jag att lägga ut lite bilder på Becca, sen jag fotade henne, jag har några riktiga gobitar som hon inte sett än ! Sjukt fin den kvinnan :* nu blev de nästan föör långt , så klartslut från mig ! Pusssss ;*

Mobilbloggar lite snabbt , idag har jag tr...

Mobilbloggar lite snabbt , idag har jag tränat och stekt i solen. Imorn ska jag och brudarna till grönan! Gryyymt! Nej nu ska jag sova pusseen :)


Mobilbloggar lite snabbt , idag har jag tr...

Mobilbloggar lite snabbt , idag har jag tränat och stekt i s


RSS 2.0