HUR SKA MAN MÖJLIGTVIS KUNNA BLI LYCKLIG?

just nu förgyller Movits! min kväll, underbart med andra ord ♥
fotboll har jag också kollat på idag.
tärnsjö bokstavligen krossade harbo.
9-4, grymt !
så ska dom tas helt enkelt ;)
klagomål hit och klagomål dit, men allt är upp till domaren.
man vinner på att vara tuff.
men de är stor skillnad mellan tufft och fult..
tifen är tuffa, på träningar likaså på matcher.
men de finns ju dåliga förlorare.
i slutändan äre målen som räknas..
-
nu ska jag sätta mig vid tvn tror jag.
pusspuss


Kommentarer
Postat av: Anonym

sådär skulle du verkligen inte skrivit om de varit tifen som förlorat. :)

2011-06-20 @ 00:21:32
Postat av: Anonym

är de tufft att dra i tröjan , försöka sparka undan benen på spelare och trycka i ryggen ?

2011-06-20 @ 12:46:14

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0