DÅLIGT,DÅLIGT,DÅLIGT!

dålig uppdatering här i bloggen!
dåligt slutresultat på matchen..
dåligt med skador.
matchen idag, tärnsjö if b-damlag - harbo if.
matchen slutade 1-2..
men det var jämt och det gick ju bra där på mittbacken!
ca 3 minuter kvar att spela.
så får jag en spark i huvet.
inte skönt, men det är bra nu.
ingen huvudvärk eller nått , utan prima!
mina fötter är helt fulla av skavsår & blåsor.
men snart far jag till våla!
där möter jag upp några godingar, bea,emelie&becca, och vi drar till anton.
där killarna är.
trevligt, jeansshorts, leggins, linne, cardigan, converse & skinnjacka.
NU ÄR DET VÅR!
älskar't!
men nu måste jag kila!
lite långt men de får duga !
PUSSEEN


mina älskade ray-ban!

Kommentarer
Postat av: Carolin

måste säga att du är riktigt grym på fotboll. starkt att spela i ett damlag när man är i din ålder! :)

2011-04-21 @ 16:07:10
URL: http://carolinlindstrom.blogspot.com

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0