SMÅSJUK,JULAFTON&KLAPPARNA

jag vet att jag inte skrivit på länge.
men jag är faktiskt lite sjuk.
men att blogga om juklapparna jag fick igår,
det är ett mååste !
grejtooo grejjer !
~5in1 reflexskärm.
~photoshop elements 8 bok.
~cupcakepyjamas
~vit pyjamas
~fjärrutlösare
~maxfaxtor false lash effext mascara
~knappt lovlig - katarina von bredow
~afrodite och hämnden - ritta jacobsson
~digital fotografi bok
~hårsnoddar
~mjuka,luddiga, vita sockor !
~2 ringar
och så har jag sparat det bästa till sist!!
~en ljusblå onepiece !!!!!
jag sitter faktiskt och myser i den just nu!¨
myysigt är ordet!
senare kommer syster med familj.
nu ska jag redigera.
lyssnar på min redigenringslista.
klicka på bilden.


nu ska jag läsa lite i mina fotoböcker.
vi hörs
PUSSS

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0