MULA INTE MULLA !

jag vill bata göra klart för alla vålabor att de heter MULA inte MULLA!!!!
nu när de är avklarat, så kan jag gå vidare!
skola idag, inte mer med de.
eller joo, bläckfiskdissikering!!
fyyysaaatan!
äckligt!
men jag saknar ändå min&beas älskling Kertin Birgitta Cecilia Magnusson! :'(
jaja, har kort på henne iaf! :D
uppsprättad och vanlig!
och sen hämtade mamma mig vid skolan !
trevligt att slippa bussen en dag iaf (:
nu ska jag väl äta nått lite gott och sen sova (:
fast om ett tag kanske ;)
vi hörs!
/JENNIE'



en bild från i vintras när det var så mkt snö 


Kommentarer
Postat av: Bea

Saknar henne ! R.I.P <3

2010-11-13 @ 18:04:03
URL: http://beatricefredriksson.blogg.se/
Postat av: Becca

Haha, så ni fick göra de bara för att inte jag va med ? :D <3

2010-11-14 @ 18:34:50
Postat av: Ludvig

Ett tips om du vill övertyga människor, ta fram belägg för ditt argument/påstående. Du baserar ditt argument på känslor och lyckades inte övertyga bl.a mig. Jag kommer att fortsätta att säga mulla.

2011-02-11 @ 16:22:35

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0