SOME JUST WANT EVERYTHING, BUT I DON´T WANT ENYTHING EXEPT YOU!

idag har det inte hänt så mycket
började ju skolan idag efter ett grymt skönt & roligt lov!
mycket hat hänt under lovet!
varit med massa gött folk! :)
SOVIT och ridit :)
kan de bli bättre?
nej ! :)
har nyss gjort mina KNÄÖVNINGAR!
jag är bara såååååå duktig :)
har nån något bra tips om en fototävling? :)
riktigt sugen på att tävla :)
det finns en på bilddagboken.
men hittar inte rätt bild ;)
nej, nu ska jag göra nått kul!
kolla på svnska hollywoodfruar skulle vara trevligt! :)
vi hörs !
/JENNIE'


saknar min becca punk! :( <3

-

All I thought was a dream
Was as real as it seemed
All I thought was a dream
Was as real as it seemed
I made a mistake !
 
<3

Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0