DU FATTAR INTE HUR ONT DE GÖR !

har inte bloggat på ett tag nu! ;)
ja, slänger ihop lite om de senaste dagarna!

Lördag :
va i harbo med bella, bea, hedvig och tilda :)
bellas syster & fler kom och skrämde oss och vi blev inte såå himla rädda som
dom hade hoppats på, tror jag (:

Söndag:
Jag red,
åkte till mormor och morfar.
där grattade vi morfar och kerstin som fyllt år (:
jag "lekte" lite med min kusin maja :)
jag drog hem.
bytte om och stack till våla.
hem till tilda, där var bea, bella och hedvig :)
vi gick ut.
då kom joel l , gustav, viktor och fredde.
och kastade ägg! ;)
men vi kastade lite äpplen på dom. haha !
sen gick vi till ishallen.
där kastade gustav en snöboll på örat på mig.
joel sköt en bandyboll i tinningen!
viktor och joel mula mig.
och fredde kastade mig i pannan!
så taskiga dom är mot mig! :(
jaja, tycker om dom iaf! :D
sen åkte jag hem och sov!

Måndag:
jag skulle åkt in till stan med bella och bea.
men de blev inget av de !
så jag åkte till alice! :)
vi fotade och hittade en katt som vi döpte till Kim.
för vi visste inte om de var en tjej eller kille :)
sen kom hedda.
vi gick och köpte godis och julmust! :)
i love julmust! :D
sen gick vi hem till alice och kollade på film.
jag och alice kollade på hedvigs träning.
sen åkte jag hem.

Idag:
Så gick jag upp kvart i 8 !
jag satte mig på bussen till uppsala klockan 9.35.
i våla hoppade bea på och sen kom bella på i harbo!
vi var i stan ett tag.
köpte leggins och en ring :)
trevlig dag!
och det var proppfullt på donken.
konstigt det var ju vanlig vardag!
jaja, nu sitter jag här och gör ingenting alls!
ska nog leta mig till köket, hämta chips och spela tevespel!
har inte gjort de på lääääänge!
hihi, det ska bli kul!

pusshej!
bilder på kim, får ni imorn!
/JENNIE'


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0