I WILL DIE SOMDAY, LET'S HOPE IT'S NOT TODAY

idag har jag inte gjort något speciellt.
jag har kollat på tv & jag kollade på en film för ett tag sen.
mean girls, grymt bra, fast ganska uttjatad.
fredag idag iallafall, myspys !
mamma och jag ska käka enchiladas, mummmmss !
det är nog min favoritmat näst efter pasta & pizza, fast inte samtidigt!
jaja, nog om det!
sen ska jag nog hitta på någonting,
måste göra lite biologi först.
och så kanske jag stannar hemma om det tar lång tid.
kanske tittar på en film.
nu blev det långt här!
jaja, nu ska jag äta!
PUSSS

Kommentarer
Postat av: Becca

tacka mig för enchiladas !

eller nej, el bondigas !

haha ;) <333

2011-02-13 @ 17:47:57
URL: http://lillabeccas.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0