KÄRLEK ÄR SOM KINESISKA, TECKEN HIT & DIT

bloggen har fått en liten makeover !
jag är faktiskt ganska nöjd!
igår var det träning.
senare mot kvällen drog jag till lovisa, och var med henne,bella,bea & hedda !
trevligt värre !
vi gjorde väl inte så mkt.
idag har jag inte heller gjort så mycket.
jag & mamma var i stallet för nån timme sen!
och nu ska jag ta och leta redan på mitt kludd.
för jag har nämligen några gamla lp-skivor jag ska försöka kludda upp på
min svarta vägg!
helt förälskad i omslagen !
och två låttexter jag ska kludda upp.
kanske vid skrivbordet eller vid bordet vid sängen (nattduksbordet?!)
nej, nu känns det som att det blev långt!
så jag sätter väl punkt här.
PUSSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0