DE HAR HÄNT MÅNGA GÅNGER, SÅ JAG HAR SLUTAT BRY MIG.

har varit i gävle och valbo och letat wakeboard idag !
hittade tyvärr igen.
men fick med mig en del saker hem.
2 iphoneskal
2 kjolar
nagellack
rosa flytväst
lösnaglar
óch ja, de blir allt sämre uppdatering här.
men vi bor ute i stugan och internet är inte på topp...
men igår städade jag upp mitt rum ute i östa.
har också fixat väggen vid nedersängen i våningssängen.
rätt nöjd faktiskt, fast inte klar än.
visar lite blider imorn.
lika med inköpen !
men nu väntar sängen.
puss&kram´


bjuder på en bild på movits!, dom förgyller nämligen mina dagar!

Kommentarer
Postat av: Becca

sv: det låter super de! :) <3

2011-07-05 @ 10:00:58
URL: http://rebeccahelena.blogg.se/

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0