That sould be me.

hej,
sitter här hemma och läser.
har varit i gävle och valbo och handlat lite.
en påse till iphonen och en bok, mm.
i valbo köpcentrum var hela brynäslaget.
jag dööör !
jakob silfverber snacka om att man smälter så snyggsnyggsnygg!
jaja, jag och mamma åkte iaf vidare och kollade på Tärnsjö - Harbo.
där tänrsjö vann med 4-1, grymma tjejer vi är i tärnsjö!
nu sitter jag här och läser somsagt, jag har precis beställt hem:


L.A. Candy
&
Style

båda är tyvärr på engelska, men de ska nog gå ändå!
nu ska jag fortsätta läsa topaz i rampljuset, sen den sista topazboken.
efter de tar jag mig an Sophie Kinsellas, En shopaholics bekännelser.
nu ska jag fortsätta mysa, ta lite chips och fortsätta läsandet!
PUSSPUSS


Kommentarer

Kommentera inlägget här:

Namn:
Kom ihåg mig?

E-postadress: (publiceras ej)

URL/Bloggadress:

Kommentar:

Trackback
RSS 2.0